شرکت مهندسی نوآوران تحقیق

ارائه کننده خدمات تجهیزات صوتی و تصویری

شرکت مهندسی نوآوران تحقیق

ارائه کننده خدمات تجهیزات صوتی و تصویری

دیجیتال ساینیج هوشمند و شخصی سازی شده با PADS4 (بخش دوم)

اگر مقالات ما را دنبال میکنید حتما بخش اول این مقاله را خوانده اید، در بخش اول در مورد واژه دیجیتال و همچنین کمی در مورد دیجیتال ساینیج و برخی ویژگی های آن صحبت کردیم در بخش دوم و آخر این مقاله شما را با قابلیت های دیگر دیجیتال ساینیج آشنا خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

یکپارچه کردن رسانه های اجتماعی

نرم افزار دیجیتال ساینیج PADS4 به شما این امکان را می دهد تا هر چیزی را از محتوا و پست های خود همراه با واکنش ها، نظرات و بررسی های مشتریان خود روی نمایشگرهای ساینیج نشان دهید. مطالعات اخیر نشان می دهد که ۹۲% مشتریان به خرید از برندهایی که نظرات و پیشنهادات بیشتری برای آنها وجود دارد و از رسانه های اجتماعی برای تبلیغات استفاده می کنند و برند خود را ارتقا می دهند؛ تمایل بیشتری دارند.

یکپارچه سازی داده ها در زمان حال

دیجیتال ساینیج هوشمند به شما اجازه می دهد تا از داده های زمان حال مانند هواشناسی، نتایج مسابقات ورزشی، اخبار روز و بسیاری موارد دیگر به عنوان محتوای نمایشی روی نمایشگرهای خود استفاده کنید. به این روش، خلق محتواهای دلخواه مانند دما یا آب و هوا یا بارانی نبودن هوا نیز برای شما امکان پذیر می شود. شما همچنین می توانید از قانون ساده “اگر این سپس آن” برای نشان دادن تیلیغات بهره ببرید.


دیجیتال ساینیج پویا

در سال ۲۰۱۵، انجمن تبلیغات خارجی آمریکا مطالعه ای را منتشر کرد که نشان می دهد دیجیتال ساینیج طرفداران بیشتری پیدا کرده و توصیه به استفاده از آن بیشتر شده است.

مطالعه آنها که ترکیبی از تحقیقات خودشان همراه با داده های Nielson بود نشان می داد که ۵۵ %پاسخ دهندگان پیامهایی که از طریق ساینیج مشاهده کرده اند را به ذهن می سپارند. نزدیک ۸۲% نیز تبلیغات خاصی که ماه پیش مشاهده کردند را به خاطر داشتند. این جمع بندی چه معنی دارد؟ نرم افزار ساینیج توجه بینندگان را به خود جلب می کند؛ بنابراین مصرف کنندگان به آن توجه می کنند.

دیجیتال ساینیج پویا و تعاملی به شما اجازه می دهد واکنش های خاصی را روی پرده نمایش نشانه بگیرید تا توجه بیننده را جلب کنید. محتوای PADS4 را می توانید برمبنای اینکه مشتریان به دنبال چه چیزی می گردند یا چه کاری می خواهند انجام دهند تغییر دهید و می توانید از آنها برای نمایش ویدئوهای درخواستی یا مقایسه محصولات متنوع استفاده کنید.

شما داده هایی را در اختیار دارید تا از طریق آن ارتباط چشمی هوشمند ایجاد کنید و مرحله بعدی نیز به سادگی یکپارچه سازی این اطلاعات در شبکه ساینیج مختص خودتان است. PADS4 می تواند به منظور زمان بندی، برنامه ریزی و ایجاد تبلیغات شخصی سازی شده بر مبنای زمان حال و قوانین “اگر، سپس” به صورت بی سیم با منابع داده ها در ارتباط باشد و شما نیز می توانید به این طریق حضور خود را پررنگ نمایید.

برای خواندن بخش اول این مقاله اینجا کلیک کنید.

دیجیتال ساین ایج هوشمند و شخصی سازی شده با PADS4 (بخش اول)

دیجیتال چه به شکل گوشی های هوشمند و تلویزیونهای هوشمند و چه به شکل دیجیتال ساین ایج جایگزین آنالوگ شده است. این حقیقت را به سختی می توان نادیده گرفت. مخصوصا در جهانی که دیجیتال می تواند از داده های بزرگ و تعاملات اجتماعی برای ایجاد محتواهای مرتبط شخصی سازی شده و دلخواه استفاده کند.
امروزه تجارت، فرصت ایجاد مشارکت واقعی را از طریق دسترسی به منابع غنی از داده ها مانند Microsoft Exchange، SAP، سیستم های مدیریت محتوی، بازبینی ویدئوها، رزرو اتاق، مدیریت صف و رسانه اجتماعی را برای ایجاد نمایشهای پویا و شخصی شده دارد. البته اینکه برخی افراد ارزش و تاثیر اضافه کردن دیجیتال ساین ایج را در رابطه با نقاط تماس بازاریابی و روابط عمومی می دانند کافی نیست؛ چون اگر ندانید چگونه داده های خود را به آن مرتبط کنید یا چگونه از اطلاعات برای ساین ایج خود استفاده کنید؛ یکپارچه سازی دیجیتالی میتواند به چالش سختی تبدیل شود.
نرم افزار PADS4 به شما اجازه می دهد که ارتباطات بی تحرک خود را به نقاط تماس هوشمند، زمانمند و شخصی سازی شده تغییر دهید و همچنین بتوانید منابع داده های موجود خود را به شکل هوشمند و ترغیب کننده با برنامه زمانبندی، قوانین مشخص و شاخصهای زمان حال به نمایش در آورید تا با بینندگان بسیاری مثلا در فرودگاه یا محل کار ارتباط برقرار کنید.

استفاده از داده های بزرگ و تحلیلی
تبدیل داده های بزرگ و تحلیلی به ساینیج هوشمند دست شمارا در شخصی سازی باز می گذارد تا پیش بینی های بهتر، مدیریت زمان و تبلیغات ترغیب کننده و اطلاعات جالب توجه تری داشته باشید. داده های تحلیلی در مدیریت صف به شما کمک می کند تا زمان انتظار را پیش بینی کنید و تبلیغات هدفمندی نمایش دهید تا مشارکت مراجعین طی زمان انتظار اجتناب ناپدیرشان بیشتر شود – به عنوان مثال، در بانک می توان پیامهایی را در مورد خدمات خاصی که ارائه می شود همراه با زمان انتظار پیش بینی شده با استفاده از داده های موجود نمایش داد.

غلبه بر ترس از نوشتن به زبان دیگر با کمک وایت برد مجازی در نرم افزار های لابراتوار زبان مولتی مدیا

نوشتن یک عادت سودمند است. نوشتن باعث تحریک ذهن شما می شود و به شما در ابراز ایده ها و نظرتان آزادی می دهد. هنگامی که در حال نوشتن و یا کشیدن هستید، منطقی فکر می کنید در این حال همبستگی و روابط بین موارد مختلف را درک می کنید این به بهبود مهارت های ارتباطی شما هم کمک شایانی می کند. حتی ممکن است با نوشتن و توضیح درباره چیزهای مختلف، راه حل مشکلاتی که با آنها روبرو هستید را با همفکری با دیگران نیز پیدا کنید. در نرم افزار لابراتوار زبان مولتی مدیا شما با استفاده از متد آموزشی در وایت بردهای مجازی با کمک دیگر همگروهی ها و مابقی نفرات حتی استاد می تواند متنی را بنویسد و یا تصویری بکشد و با دیگران به صورت آنلاین و زنده در ارتباط بوده و آن نفرات هم برروی متونی که دانشجو و یا شخص قبل نوشته اعمال نظر و همراهی نماید.همچنین امکان قرارگیری عکس و موارد دیگر وجود دارد.

باید ها و نباید هایی که در یک ارتباط ویدئو کنفرانس رعایت کنید!

 ویدئو کنفرانس یا کنفرانس ویدیویی به سرعت تبدیل به یک استاندارد تجاری در بسیاری از صنایع شده است . فن آوری های جدید، ارتباط با مشتریان، شرکا و کارکنان در سرتاسر جهان را از همیشه آسان تر کرده است . برای کسب و کارهای مختلف آموزش کارکنان در خصوص ویدئو کنفرانس بسیار مهم است، به دلیل اینکه استفاده از این تکنولوژی در سرتاسر دنیا روز به روز در حال افزایش میباشد . در اینجا به ۱۰ باید و نبایدی که در ویدئو کنفرانس برای یک تجربه بهتر باید رعایت کنید اشاره میکنیم :

میکروفون خود را بیصدا کنید حتی زمانی که صحبت نمیکنید یا در اتاق تنها هستید . صداهای موجود در پس زمینه میتواند باعث مزاحمت و بهم ریختگی جلسه شود .

همیشه از تنظیمات ویدئویی خود مطمئن باشید . هم چنین زمانی که به صورت تک نفره سخنرانی میکنید حتما میکروفون خود را بررسی نمایید که روشن است یا خاموش !!!

هیچگاه دوربین ویدیو کنفرانس را در سطح خیلی پایین یا خیلی بالا قرارندهید . هم چنین قرار دادن دوربین با زوایای نامناسب میتواند باعث مزاحمت و به هم ریختگی در حین کنفرانس شود . همیشه اطمینان حاصل کنید که دوربین هم سطح با چشمان شما باشد ( eye Level )

مطمئن باشید که اتاق شما به اندازه کافی روشن باشد ( روشنایی جانبی بهترین حالت میباشد ) نور نامناسب در سالن جلسات باعث میشود فردی که با شما صحبت میکند فکر کند شما در زندان هستید . با استفاده از نور طبیعی و یا نور بالاسری اتاق خود را روشن نگه دارید .

لباس مناسب بپوشید حتی اگر از خانه در یک جلسه ویدئو کنفرانس شرکت میکنید .

دکوراسیون محیط کار شما باید مناسب کار شما باشد، همیشه اتاق کنفرانس خود را تمیز نگه دارید در غیر این صورت برای انجام جلسه ویدئو کنفرانس اتاق دیگری پیدا کنید . این تمیزی بیشتر از هرقسمتی شامل میز کنفرانس شما میباشد، وجود لیوان ها و ظروف مصرف شده میتواند چهره جلسه ویدیو کنفرانس را از سمت شما مختل کند .

قبل از برقراری تماس ویدئویی به خصوص جلسات ویدئو کنفرانس مهم میکروفون خود را تست کنید، این تست را با برقراری ارتباط ویدئو کنفرانس با همکاران خود انجام دهید . در یک جلسه مهم هیچ چیز بدتر از مشکل در به اشتراک گذاری یک محتوای مهم و صدای ضعیف نیست .

اگر در یک تماس گروهی بدون ویدئو هستید، قبل از صحبت کردن حتما خودتان را معرفی کنید . بعضی جملات مانند “سلام من احمد هستم، من یه سوال دارم” این کار در واقع به نفرات حاضر در ارتباط اطلاع میدهد که چه کسی در حال صحبت کردن میباشد . پس همیشه به یاد داشته باشید به صورت مودبانه خودتان را معرفی کنید .

در هنگام تماس ویدیویی، ایمیل هایتان را بررسی نکنید، مقاله بخوانید همچنین کار اضافی خارج از تماس ویدئویی انجام ندهید. برای دیگر شرکت کنندگان در ارتباط آسان است تا بفهمند شما تمرکز ندارید.
در طی ارتباط ویدئویی وقتی صحبت می کنید، به جای نگاه کردن به خودتان در صفحه نمایشگر صحبت کنید. این به دیگران در تماس کمک خواهد کرد احساس کنید که شما ۱۰۰ درصد در کنفرانس حضور دارید.

نصب و راه اندازی تجهیزات لابراتوار زبان در دانشگاه آزاد چابهار

دانشگاه آزاد چابهار، که در منطقه آزاد چابهار تاسیس شده نزدیک به ۱۰ سال است فعالیت خود را با هدف جذب دانشجو از داخل و خارج از کشور در رشته های الکترونیک رباتیک، جاوا، نرم افزار، حسابداری و شیلات آغاز کرده است.
به کارگیری تجهیزات لابراتوار زبان برای آموزش یک زبان مشترک به دانشجویان و اساتید در دانشگاههای بین المللی مثل دانشگاه آزاد چابهار که دانشجویانی از کشورهای مختلف می پذیرند؛ از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین علت، مسئولین دانشگاه تحقیقاتی در خصوص نرم افزار های آموزشی موجود در بازار انجام دادند. استعلام از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد نیز مشخص کرد که مرکز زبان دانشگاه آزاد علوم تحقیقات به عنوان بزرگترین مرکز زبان دانشگاه های آزاد این نرم افزار را از شرکت مهندسی نوآوران تحقیق خریداری کرده و از آن رضایت کامل دارند.
دانشگاه آزاد چابهار نیز پس از آشنایی با خصوصیات تجهیزات لابراتوار زبان کلسمیت، تعداد ۱۸ لایسنس نرم افزاری را همراه با تجهیزات لابراتوار زبان شامل سیستم های کامپیوتری، ۱۸ هدست،کابین،شبکه و زیر ساخت لابراتوار از شرکت مهندسی نوآوران تحقیق خریداری کرد.
موفقیت و محبوبیت نرم افزار آموزش زبان کلسمیت علاوه بر ویژگی های کلی مانند امکان پخش رسانه های صوتی و تصویری، برنامه ریزی آموزشی، امتحان گیری، تطابق تلفظ و غیره به این دلیل است که:

از یک سیستم هوشمند چند منظوره بهره می برد.

استفاده از تجهیزات دیجیتالی آن موجب صرفه جویی در زمان و هزینه می شود.

به اساتید امکان استفاده از رسانه های صوتی و تصویری و تعامل بهتر با دانشجویان را می دهد.

با این لابراتوار زبان می توان به افرادی در سطوح متفاوت به طور همزمان آموزش داد.

دانشجویان مستقیما به محتوای آموزشی خود در سیستم های مجزا دارند و اهدافی را که توسط اساتید تعیین شده به طور جداگانه اما در یک کلاس دنبال می کنند.

طراحی آن برای دانشجویان جذاب است و پیشرفت خود را کاملا احساس می کنند.