شرکت مهندسی نوآوران تحقیق

ارائه کننده خدمات تجهیزات صوتی و تصویری

شرکت مهندسی نوآوران تحقیق

ارائه کننده خدمات تجهیزات صوتی و تصویری

دیجیتال ساینیج

آیا می دانید امروزه مشهورترین برندهای شناخته شده در تمامی حوزه های کاری خود از دیجیتال ساین ایج (نرم افزار تولید شبکه تلویزیونی سازمانی) برای تبلیغات هدفمند خود استفاده می کنند؟ دیجیتال ساینیج (نرم افزار تولید شبکه تلویزیونی سازمانی) ، شما را قادر می سازد با استفاده از محتوای مختلف که شامل تصاویر، ویدئو ها ، متون جذاب و متحرک که از دیتابیس های مختلف خوانده می شود ، تاثیر قابل توجهی روی ذهن مخاطب خود بگذارید تا همواره شما را به خاطر داشته باشند.

دیجیتال ساینیج (نرم افزار تولید شبکه تلویزیونی سازمانی) مجموعه ای از نرم افزارهای هوشمند وقابل کنترل است که به شما امکان می دهد پیشرفته ترین تبلیغات هوشمند را با محتوای مورد نظر خود طراحی کرده و در مکان و زمان مناسب توسط نمایشگرهای مختلف سازمانتان و یا در محیط های آزاد مانند تلویزیونهای شهری موجود در اماکن عمومی یا بیلبوردهای تبلیغاتی در معرض دید مخاطب قرار دهید.

نرم افزار دیجیتال ساین ایج (نرم افزار تولید شبکه تلویزیونی سازمانی) امکان اتصال به تمامی دیتا بیس های مختلف را دارد که از نمونه های آن موارد زیر را میتوان ذکر کرد:

Xml –RSS & Media RSS – OData – WSDL – SQL CE –Json File – SQL Server – Oracle – Share point , …

این نرم افزار توانمندی های مختلفی دارد که از جمله آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

ارتباطات درون سازمانی

مسیر یابی

نمایش داشبورد ها

اطلاع رسانی و تبلیغات

نمایشگر های فرودگاهی

منوی دیجیتال در رستوران ها

خوش آمدگویی هتل ها

با نرم افزار دیجیتال ساین ایج نه تنها در هزینه های چاپ خود صرفه جویی می کنید بلکه در کوتاهترین زمان، پیام خود را به بیننده منتقل می کنید.

دیتا پروژکتور

امروزه ویدئو دیتا پروژکتور در موقعیتهای مختلفی ، به کمک کاربران شتافته و با بالا بردن بهره وری آموزش ، جلسات و سمینارها نقش بسزایی در ارتقاء کیفی اینگونه گردهمایی ها داشته است .
ذیلا به پاره ای از مصارف دیتاپروژکتور اشاره می شود :
کلاس های درس از دبستان تا دانشگاه (همیشه یک تصویر گویاتر و موثرتر از هزاران واژه و کلمه میباشد . بدیهی است که آموزش برپایه تصویر می تواند حتی در مقاطع پایین نظام آموزشی بسیار موثر واقع شود)
آموزشگاههای خصوصی و نیمه خصوصی
اتاق جلسات و کنفرانس مدیران (که در آن انواع جلسات دمو و پرزنت انجام می گیرد)
نمایشگاهها و شوروم های شرکتهای خصوصی و صنعتی (به جهت پخش فایلهای تبلیغاتی در ابعاد بزرگ)
بکارگیری از دیتا پروژکتور در سالنهای همایش و آمفی تاتر وسینما ها
مدیران و کارشناسان شرکت های مهندسی مشاور
استفاده از ویدیو دیتا پروژکتور در سینمای خانگی