شرکت مهندسی نوآوران تحقیق

ارائه کننده خدمات تجهیزات صوتی و تصویری

شرکت مهندسی نوآوران تحقیق

ارائه کننده خدمات تجهیزات صوتی و تصویری

برد هوشمند و قابلیتهای آن

برد هوشمند

برد هوشمند جهت استفاده در کلاسهای آموزشی و سالنهای کنفرانس می باشد. این وایت برد الکترونیکی جایگزین مناسبی جهت تخته وایت بردهای معمولی است.استفاده از وایت برد هوشمند در کلاسها و سالنها ،امکان نمایش مطالب بصورت کاملا” پویا را برای کاربر مهیا می نماید. استفاده از وایت برد هوشمند که با عناوین دیگری نظیر برد الکترونیکی یا اسمارت برد نیز شناخته می شود ، در بسیاری از مراکز آموزشی و دانشگاهی و نیز اتاقهای جلسات و کنفرانس رایج گردیده است . وایت برد هوشمند با قرارگرفتن در کنار تجهیزاتی نظیر ویدئو پروژکتور و ویژوالایزر میتواند سیستم کمک آموزشی بسیار کار آمدی را در اختیار کاربر قرار دهد .وایت برد هوشمند علاوه بر بخش سخت افزاری که از یک سطح الکترونیکی (مجموعه ای از سنسور های لمسی) تشکیل شده است دارای یک هسته ی نرم افزاری اصلی نیز می باشد که اغلب قابلیت ها و ویژگیهای منحصر به فرد برد را پشتیبانی می کند . نرم افزار وایت برد هوشمند ضمن رعایت اصول سهولت کاربری ، محیطی مناسب جهت تدریس ، سمینار و حتی جلسات عملیاتی را فراهم می نماید .

برد هوشمند آموزشی

دارای منوی فارسی
قبلیت ذخیره سازی با فرمت های HTMl ,PDF ,Powerpoint ,JEPEG
قابلیت استفادده از قلم انگشتان دست برای نگارش با استفاده از تکنولوژی مادون قرمز
قابلیت ایجاد قالب های(Template) مختلف جهت آموزش
توانایی ایجاد صفحات نامحدود
سازگاری با تمامی نرم افزارها
امکان استفاده ۴ کاربر بصورت همزمان
امکان تشخیص دست نوشته و تبدیل به Text
امکان نصب بر روی پایه و دیوار

برخی ویژگی های برد هوشمند تعاملی

به اشتراک گذاری آنلاین مطالب  برروی موبایل ها و تبلت های شرکت کنندگان درجلسهاستفاده از ماژیک معمولی برای نوشتندسترسی آسان به نرم افزار برد با اسکن QR-Code  برروی دستگاهقابلیت نصب برروی پایه مخصوص برای سهولت جابجاییدارای نوار ابزار کاربردی برای استفاده آسان از کلیه امکانات


وایت بردهای هوشمند از فنّاوری‌های مختلفی بهره می‌برند، انواع مختلف آن‌ها شامل موارد زیر است.

  1. وایت برد هوشمند اینفرارد
  2. وایت برد هوشمند مقاومتی
  3. وایت برد هوشمند الکترومغناطیسی
  4. وایت بردهای التراسونیک

در لیست بالا موارد وایت بردهای هوشمند اینفرارد و مقاومتی لمسی بوده یعنی هم به کمک قلم مخصوص و هم به کمک هر چیز دیگری مثلاً انگشتان دست می‌توان با آن کارکرد یا چیزی بر روی آن نوشت اما وایت بردهای هوشمند الکترومغناطیسی و التراسونیک تنها به کمک قلم‌های مخصوص می‌توان با آن کارکرد.

بردهای هوشمند رایج بازار معمولاً از دو نوع اینفرارد و الکترومغناطیسی می‌باشند. در اصطلاح رایج بازار معمولاً بردهای هوشمند  اینفرارد را IR و بردهای هوشمند الکترومغناطیسی را مگنت خطاب می‌کنند.

بردهای هوشمند اینفرارد با توجه به قابلیت کار به‌صورت لمسی معمولاً گران‌تر از بردهای هوشمند الکترومغناطیسی می‌باشند.

وایت بردهای هوشمند درجاهای مختلف مانند اتاق‌های کنفرانس، استودیوهای تلویزیونی و شرکت‌ها قابل‌استفاده هستند، اما با توجه به ویژگی‌های بردهای هوشمند مهم‌ترین کاربرد آن‌ها در کلاس‌های درس و راه‌اندازی مدارس است.

با توجه به گسترش استفاده از بردهای هوشمند بردهای هوشند باقابلیت‌ها و برندهای مختلف وارد بازار شده‌اند. اکثر بردهای مطرح بازار به نرم‌افزار مخصوص به خود مجهز هستند که استفاده از آن را راحت‌تر کرده و به افزایش کیفیت تدریس نیز کمک می‌نماید.


برای دریافت مشاوره خرید برد هوشمند موردنیازتان با واحد فروش این شرکت با شماره 42981 داخلی 301 تماس حاصل فرمائید.

www.noavaran-eng.com