شرکت مهندسی نوآوران تحقیق

ارائه کننده خدمات تجهیزات صوتی و تصویری

شرکت مهندسی نوآوران تحقیق

ارائه کننده خدمات تجهیزات صوتی و تصویری

چرا باید از برد هوشمند استفاده کنیم؟

تخته وایت برد هوشمند، یکی از انواع ابزار های هوشمند سازی است که برای هوشمند سازی مراکز آموزشی مورد استفاده قرار میگیرد. تصور کنید بتوانید روی یک برد مانند کامپیوتر ترسیم انجام دهید! همچنین علاوه بر نوشتن، برد یا تخته بتواند چیزهایی را برای شما جستجو و ذخیره کند.

با توجه به اینکه هوشمند سازی در تمام بخش های جامعه مشاهده می شود. نیاز جامعه بر این بود تا این هوشمند سازی به سمت آموزش نیز کشیده شود به همین دلیل برد هوشمند وارد بازار آموزش شد. برد هوشمند، تخته هوشمند، تخته وایت برد هوشمند و … نام هایی است که برای تخته های آموزش هوشمند در نظر گرفته می شود.

این تخته ها، علاوه بر فعالیت هایی که یک تخته ساده انجام می دهند، می توانند فرایند های پیچیده تری را نیز انجام دهند که در فرایند آموزشی، بسیار جذاب است. به همین دلیل نیز استفاده از این محصولات برای مدارس، دانشگاه ها و تمامی مراکز آموزشی پیشنهاد می شود. قبل از هر چیزی بهتر است به این سوال بپردازیم که تخته وایت برد هوشمند چیست؟

تخته وایت برد هوشمند چیست؟

تخته هوشمند یک تخته سفید تعاملی است که قابلیت های لمسی را ارائه می کند و به شما امکان می دهد چیزهایی را بنویسید و در صفحه، حرکت یا اسکرول کنید. بردهای هوشمند با اتصال به رایانه شخصی از طریق کابل HDMI کار می کنند. SMART Board ، آنچه را که روی رایانه است را نمایش می دهد و به شما امکان می دهد آنچه را که روی برد است را ببینید.

تخته هوشمند این امکان را به شما می دهند که با انگشت به اشیا موجود در صفحه ضربه بزنید و همچنین با خودکارهای رنگی خاص برای نوشتن نیز همراه هستند. این ابزار ها می توانند در زمان معلم و دانش آموزش صرفه جویی کنند و یادگیری را به یک فرایند دوست داشتنی و جذاب تبدیل کنند.

نسخه‌ های پیشرفته بردهای هوشمند اکنون به دانش‌آموزان اجازه می‌دهند تا به طور همزمان روی یک مشکل در برد کار کنند. قبلاً فقط یک نفر می‌توانست برد را لمس کند زیرا بردهای هوشمند به چندین لمس پاسخ نمی‌ دادند، اما در حال حاضر انواع برد هوشمند موجود در بازار، قابلیت های فوق العاده ای را ارائه می کند.


کاربرد برد هوشمند در کجاست؟

یک SMART Board برای مرور وب سایت ها و کار بر روی پروژه ها طراحی شده است. می توانید با انگشت یا ماوس از آن استفاده کنید. این دستگاه کار معلمان را راحت کرده است زیرا تابلوها می توانند اطلاعات را جمع آوری کرده و داده ها را ذخیره کنند و به شکل یک جزوه در اختیار دانش آموزش بگذارند.

بردهای هوشمند همچنین می توانند فایل پاورپوینت یا ورد را باز کنند و معلمان را از نوشتن نکات کلیدی مهم بر روی یک برد معمولی نجات می دهد.

با استفاده از این بردها ارائه ها بسیار ساده تر و روان تر اجرا می شوند. وقتی معلمان می‌خواهند کلیپ‌هایی را نشان دهند، می‌توانند به راحتی با جستجو  یا دانلود فیلم مورد نظر، ویدئو را برای دانش آموزان به نمایش بگذارند.

تمام این موارد مزایای تخته وایت برد هوشمند هستند که می توانند برای دانش آموزان دوست داشتنی تر از تخته های معمولی شوند. در اصل شما با استفاده از برد هوشمند، یک تبلت یا تلویزیون بزرگ دارید که می توانید به صورت لمسی با آن کار کنید.

حال تخته هوشمند مدارس، در چه محیط هایی کاربرد دارد؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده است:

  • مدارس
  • دانشگاه ها
  • آموزشگاه های خصوصی
  • سالن های کنفرانس
  • سالن همایش
  • اتاق جلسان

موارد بالا، برخی از محیط هایی هستند که می توانید تخته وایت برد هوشمند را در آنها استفاده کنید. در نظر داشته باشید که برد هوشمند یک ابزار تعاملی است و علاوه بر محیط های آموزشی، در محیط های اداری و سالن جلسات نیز کاربرد دارد.

در نظر داشته باشید که برد های هوشمند، با استفاده از ویدئو پروژکتور روشن می شوند و برخی دیگر، برد هوشمند بدون پروژکتور هستند. هر دو این مدل ها را می توانید در فروشگاه پروژکتور برتر خریداری کنید.

مزایای تخته سیاه هوشمند در کلاس درس

تابلوهای هوشمند می توانند دانش آموزان را با درس درگیر کنند. این می تواند دانش آموزان را به یادداشت برداری و مشارکت تشویق کند و حتی می تواند یادگیری را ساده تر کند. بردهای هوشمند همکاری و تعامل را افزایش می‌دهند و کلاس را جذاب و و سرگرم‌ کننده می‌ سازند این تخته ها باعث می شود تا دانش آموزان علاقه بیشتری به درس پیدا کنند و در زمان تدریس، توجه بیشتری به درس داشته باشند.

دانش‌ آموزان در فعالیت‌ های گروهی بیشتر همکاری می‌ کنند و در نتیجه به حل مسئله موثر می‌ پردازند. با استفاده از فناوری های ارائه شده در برد های هوشمند، معلم می تواند همکاری بیشتری با دانش آموزان داشته باشد و دقیقا عکس موضوع نیز صادق است.

اتلاف کمتر وقت با برد هوشمند

در صورت استفاده از تخته وایت برد هوشمند، معلم می تواند فایل های تدریس خود را از قبل آماده کند و در کلاس درس، زمان کمتری برای نوشتن و پاک کردن صرف خواهد شد. همچنین جزوه آماده شده می تواند به راحتی در اختیار دانشجویان قرار بگیرد و نیاز به نوشتن جزوه توسط دانشجو از بین برود که این موضوع نیز به صورت مستقیم بر روی اتلاف وقت در کلاس تاثیر گذار است.

تعامل بهتر در کلاس درس

معلم می تواند مسائل را به کلاس ارائه کند، سپس تخته وایت برد هوشمند را برای حل مسئله در اختیار دانش آموزان بگذارد. زمانی که تابلو در قلب کلاس درس قرار دارد، دانش آموزان می توانند در کلاس بهتر همکاری کنند. آنها همچنین می توانند با فناوری هایی که هر روز استفاده می کنند، بهتر با درس ها ارتباط برقرار کنند.

ذخیره سازی اطلاعات ارائه شده در تخته هوشمند

مسائل بر روی برد هوشمند ارائه می شود و با همکاری دانشجویان این مسائل حل خواهند شد. مسائل حل شده به صورت فایل های ذخیره شده در می آیند و در آخر کلاس به صورت یک جزوه کامل و بدون نیاز به اتلاف وقت در اختیار دانشجویان و معلم قرار میگیرد.

با توجه به اینکه این موضوع باعث می شود تا کاغذ کمتری مصرف شود، می توان گفت یک برد هوشمند ابزاری است که دوستدار محیط زیست است و از تخریب محیط زیست جلوگیری می کند.

برد هوشمند چگونه کار می کند؟

مانند تخته‌های سفید قدیمی، تخته‌های هوشمند نیز برای اشتراک‌ گذاری پیام‌ها، گرفتن اطلاعات و تسهیل طوفان فکری و همکاری تیمی استفاده می‌شوند. آنها همان ویژگی های معمولی اولیه را دارند، اما از فناوری رایانه شخصی و اتصال به اینترنت برای افزایش چشمگیر دامنه عملکردها استفاده می کنند. هدف کلی این دستگاه ها با تخته های سنتی مشابه است، با این تفاوت که مزایای بیشتری را ارائه می کنند.


طراحی، پیاده سازی و ارائه تجهیزات سالن جلسات

سیستم کنفرانس

با توجه به نیاز روزافزون ارگان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها در خصوص برگزاری جلسات مختلف، نیاز به یک بستر با کیفیت جهت ارتباط مؤثر تر و منظم‌تر در این جلسات بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. با استفاده از این بستر می‌توان به مدیریت گفتگو میان مدیران،‌ سخنرانان یا سایر اعضای شرکت‌کننده در جلسه، تبادل اطلاعات به صورت فایل، نمایش گزارش‌ها، مانیتورینگ و... اشاره کرد. از این رو می‌توان سیستم کنفرانس را مهم‌ترین بخش از یک سالن کنفرانس در نظر گرفت. در ادامه به بررسی تجهیزات یک سیستم کنفرانس می‌پردازیم.

مانیتور کنفرانس

مانیتور کنفرانس به دو دسته مانیتور تاشو (مانیتور لپ‌تاپی) و مانیتور لیفت (مانیتور آسانسوری) تقسیم می‌شود. تفاوت عمده این دو نوع مانیتور در نوع قرارگیری آن روی میز کنفرانس است. نصب مانیتور تاشو ساده تر بوده و می‌توان آنرا هنگام استفاده یا پس از اتمام جلسه همانند لپ‌تاپ جمع کرد. 

دوربین کنفرانس

دوربین‌های کنفرانس با توجه به کیفیت مورد نظر دارای ویژگی‌های متنوعی هستند. اولین تفاوت این تجهیزات کنفرانسی در نوع لنز آن‌ها است که شامل لنزها شیشه‌ای یا پلاستیکی است. علاوه بر این کیفیت و وضوح تصویر و نرخ فریم ریت دوربین‌ها نیز تأثیر مستقیمی بر کیفیت خروجی آن‌ها دارد. از دیگر ویژگی‌های دوربین کنفرانس می‌توان به قابلیت فوکوس (بزرگنمایی) خودکار، اتوترکینگ (Auto Tracking)، میکروفون داخلی و... اشاره کرد.

میکروفون کنفرانس

میکروفون‌های کنفرانس معمولاً شامل میکروفون کنفرانس ریاست که دراختیار مدیر جلسات و میکروفون سخنرانان که دراختیار سایرین حاضر در جلسه قرار می‌گیرد. تفاوت این دو نوع میکروفون در این است که مدیر جلسه می‌تواند مدیریت سایر میکرفون‌ها را به وسیله قطع و وصل کردن میکروفون سخنرانان دراختیار داشته باشد. این تجهیزات را از نظر نوع اتصال می‌توان به دو نوع بی‌سیم و باسیم تقسیم کرد. علاوه بر این میکروفون کنفرانس چندرسانه‌ای نیز با عملکردهای بیشتری نظیر نمایش فایل‌های تصویری، اشتراک صفحه‌نمایش خود با سایر سخنرانان و قابلیت رای‌گیری دردسترس است.

ویدئو پروژکتور

به وسیله ویدئو پروژکتورها می‌توان اطلاعاتی مانند انواع تصاویر، فایل‌های تصویری و ویدئویی، گزارش‌ها و... را در صفحه‌نمایش‌هایی با ابعاد بزرگ برای حاضرین در سالن کنفرانس به نمایش درآورد. همچنین می‌توان تصاویر زنده از سایر نقاط سالن کنفرانس را نیز به وسیله آن به نمایش گذاشت.

تجهیزات جانبی سیستم کنفرانس

سایر تجهیزات جانبی سیستم کنفرانس شامل پنل VSP، سوییچ تصویر، اسپیلیتر تصویر، سوییچ شبکه، پاور میکسر، مبدل و کابل‌های رابط و... می‌شود. این تجهیزات بسته به سالن کنفرانس و تعداد تجهیزات اصلی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویدئو کنفرانس

سیستم ویدئو کنفرانس جهت ایجاد ارتباط تصویری و صوتی بین دو یا چند مکان مختلف مورد استفاده قرارا می‌گیرد. با استفاده از این بستر می‌توان جلساتی همراه با اشتراک محتواهای صوتی و تصویری مختلف، برنامه‌ریزی و زمان‌بندی اجرای جلسات و... برگزار کرد.اکثر تجهیزات مورد استفاده در سیستم ویدئو کنفرانس می‌تواند با سیستم‌های کنفرانس که به آن‌ها اشاره شد، مشترک باشد.

اسپیکرفون

اسپیکرفون‌ها با مجهز بودن به میکروفون و بلندگو می‌توانند جهت برگزاری جلسات و ویدئو کنفرانس مورد استفاده قرار گیرند. مجهز بودن اسپیکرفون‌ها به اتصال بلوتوث از ویژگی‌های بسیار کاربردی است که باعث می‌شود با اتصال کامپیوترها، تبلت و گوشی‌های هوشمند به آن؛ با هر نوع از بستر و نرم‌افزارهای مرتبط با ویدئو کنفرانس نظیر Skype، Google Meet، Google Dou، Zoom، Whatsapp و سایر بسترهای ایرانی مانند اسکای روم و... به برگزاری ویدئو کنفرانس پرداخت.

تمایز با تلویزیون شهری در تبلیغات شهری

تلویزیون شهری یک تلویزیون بزرگ است که در یک شهر برای مقاصد تبلیغاتی نصب شده است.

تبلیغات شهری چگونه در مقابل تلویزیون شهری قرار می گیرد؟

مطمئنا انواع مختلفی از مناظر شهری را در مکان های مختلف از جمله پارک ها، گردهمایی ها و رویدادها دیده اید. به طور کلی تلویزیون تبلیغاتی شهری این قابلیت را دارد که انواع فرمت های تصویر را به صورت آفلاین و آنلاین پخش کند. از ویژگی های این نوع تلویزیون می توان به پشتیبانی از تمامی رنگ ها، مقاومت بالا در برابر نور خورشید، باران و برف، زاویه باز، کیفیت بالا و موارد دیگر اشاره کرد. در این مطلب شما را با انواع تلویزیون های شهری و نقش آن ها در تبلیغات آشنا می کنیم.

تلویزیون شهری چیست؟

تلویزیون شهری با قرار دادن ماژول های ال ای دی در کنار یکدیگر ساخته شده و می تواند انواع فیلم ها و عکس های تبلیغاتی را با بالاترین کیفیت نمایش دهد. ماژول های استفاده شده در این نمایشگر شهری از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل در شرایط آب و هوایی مختلف از مقاومت و دوام بالایی برخوردار هستند. انواع صفحه نمایش بزرگ تنوع مختلفی دارند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

تنوع تلویزیون شهری

این تلویزیون ها بر اساس کاربردهای زیر به دو دسته تقسیم می شوند:

تلویزیون شهری داخلی یا ایندور (INDOOR)

تلویزیون شهری داخلی یا ایندور برای فضاهای داخلی مانند سالن های کنفرانس، فرودگاه ها و استادیوم ها ، استیج ها ، تالار ها استفاده می شود و کیفیت تصویر این تلویزیون نسبت به مدل های دیگر بالاتر است.

دستگاه تلویزیون شهری در فضای باز، بیرونی یا اوت دور (OUTDOOR)

این تلویزیون از کیفیت ساخت بالاتری نسبت به تلویزیون های داخلی برخوردار است و از ویژگی های این نمایشگر شهری می توان به مقاومت بالا در برابر ضربه، ضد آب بودن و کیفیت تصویر بالا اشاره کرد. این تلویزیون بیشتر در پارک ها، میادین، ساختمان ها ، کارخانه ها ، اماکن تفریحی بزرگ و دانشگاه ها استفاده می شود.

تبلیغات شهری موثر با تلویزیون شهر

مقدمه ای بر انواع تلویزیون شهری

صفحه نمایش ماشینی قابل حمل

این فرآیند بر روی ماشین آلات سنگین یا فریم چرخ ها قرار می گیرد. امکان نصب روی موتور نیز وجود دارد. این نمایشگرها بسته به نوع فریم چرخ، نوع و سایز خودرو قیمت های متفاوتی دارند.

نمایشگر های تبلیغات شهری عظیم و غول پیکر

این صفحه نمایش ها ابعاد بزرگی دارند و برای اطلاع رسانی و تبلیغات در اماکن عمومی ،مجالس و مجالس بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند.

تلویزیون شهر، تمام رنگی (فول کالر)

این صفحه نمایش ها می توانند انواع فایل های صوتی، تصویری و داده را پخش کنند، بنابراین برای مناطق پرترافیک، پارک ها، تقاطع ها و موارد دیگر مناسب هستندو یک گزینه عالی برای این کار بشمار میروند.

تابلوهای ورزشی فول کالر و تبلیغات در زمین های ورزشی

این صفحه نمایش ها می توانند انواع تصاویر، فیلم ها، تیزرها، عکس ها، تصاویر زنده و موارد دیگر را نمایش دهند و به همین دلیل عمدتا در ورزشگاه ها، استادیوم ها و مراکز تبلیغاتی برای ارائه محصولات، پخش زنده و نتایج مسابقات استفاده می شوند.

تلویزیون شهری در بالای مغازه ها و بوتیک ها ، مراکز خرید کوچک

از این نمایشگر برای معرفی خدمات و محصولات فروشگاهی، تیزرها، انواع متن ثابت و متحرک، برنامه های زنده تلویزیونی استفاده می شود. این نمایشگرها می توانند توجه مشتریان را به خود جلب کنند و تاثیر بسزایی در افزایش فروش داشته باشند.

پارک ها و فضاهای عمومی و خصوصی در تلویزیون شهری

این تلویزیون شهری در مکان های عمومی و پارک ها جهت اطلاع رسانی، پیام و تبلیغات نصب می شود.

صفحه نمایش های عظیم زمین های تفریحی و ورزشی


این نمایشگرها می توانند انواع فیلم، ورزش و... را در مکان های تفریحی و ورزشی پخش کنند. شما می توانید از این دمو برای جذب مشتریان بیشتر استفاده کنید.

نقش تلویزیون شهری در تبلیغات

تلویزیون شهری بیشتر برای تبلیغات تجاری مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل ابعاد بزرگ به سرعت توجه عابران پیاده و رانندگان را به خود جلب می کند و به همین دلیل بهترین روش تبلیغات در مناطق شهری محسوب می شود. باید برای شما هم اتفاق بیفتد که وقتی پشت چراغ قرمز هستید یا در ترافیک هستید، توجهتان به تلویزیون های شهرهای بزرگ و تبلیغات آنها جلب می شود. به یاد داشته باشید که برای نمایش تبلیغات موثرتر علاوه بر اندازه باید به کیفیت تصویر، وضوح تصویر و متن تلویزیون نیز توجه کنید. عوامل متعددی برای تبلیغات موثر تلویزیون شهری وجود دارد که در زیر می توان به آنها اشاره کرد.

قرارگیری این نمایشگرها عامل مهمی در تبلیغات موثر است بهتر است این نمایشگر شهری را در مکانی با ترافیک بالا نصب کنید تا بیشتر دیده شود چهار راه های بزرگ بهترین مکان برای نصب این نمایشگرها هستند البته بسیاری از افراد پشت قرمز سنگین خواهند بود. در ترافیک سنگین به این آگهی جذب خواهند شد.

محتوای تبلیغاتی عامل مهم دیگری است که باید در نظر گرفته شود. محتوای آگهی نباید خسته کننده باشد. همچنین سعی کنید تبلیغات خود را به روز کنید تا توجه مخاطبان بیشتری را به محصولات خود جلب کنید. البته پخش یک تبلیغ تکراری بی تاثیر است.

نکات مهم نصب تلویزیون شهری

یکی از موارد مهمی که در نصب تلویزیون شهری باید در نظر گرفت، انتخاب نوع پایه ای است که از این صفحه نمایش های بزرگ پشتیبانی می کند. نوع فونداسیون به اندازه تلویزیون، تعداد ستون ها، فونداسیون و استحکام قاب نگهدارنده بستگی دارد. اگر اکثر این تلویزیون ها بسیار بزرگ هستند، بهتر است از ساختار دو پایه با مقاومت بالاتر استفاده کنید. البته اگر بحث زیبایی باشد، ساختار اصلی انتخاب بهتری است. توصیه می کنیم همه شرایط را در نظر بگیرید و بهترین سازه و فونداسیون را برای نگهداری انتخاب کنید.

محل نصب یکی از نکات مهمی است که در هنگام نصب باید به آن توجه کرد. اپراتورهای تلویزیون شهری تا 50 درجه سانتیگراد مقاومت خوبی دارند. اگر قصد دارید این نمایشگر را در مکانی گرم قرار دهید، باید از سیستم خنک کننده برای جلوگیری از آسیب رساندن حرارت بیش از حد به دستگاه استفاده کنید.

تلویزیون تبلیغات شهری باید امنیت بالایی داشته باشد. همچنین باید قفل شود تا فقط اپراتور اصلی بتواند به آن دسترسی داشته باشد. محل قرارگیری تلویزیون باید به گونه ای باشد که تکنسین بتواند برای نگهداری و تعمیر به آن دسترسی داشته باشد.

در این مقاله سعی شده است تا شما را با انواع تلویزیون شهری و نقش آن در تبلیغات آشنا کنیم. امروزه استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی و نمایشگرهای بزرگ یکی از موثرترین روش های تبلیغاتی محسوب می شود. استفاده از نمایشگرهای شهری در بزرگراه ها و مناطق پرتردد تاثیر زیادی بر پایداری محصولات و خدمات شما در ذهن مخاطب دارد.

تمایز با تلویزیون شهری در تبلیغات شهری

تلویزیون شهری یک تلویزیون بزرگ است که در یک شهر برای مقاصد تبلیغاتی نصب شده است.

تبلیغات شهری چگونه در مقابل تلویزیون شهری قرار می گیرد؟

مطمئنا انواع مختلفی از مناظر شهری را در مکان های مختلف از جمله پارک ها، گردهمایی ها و رویدادها دیده اید. به طور کلی تلویزیون تبلیغاتی شهری این قابلیت را دارد که انواع فرمت های تصویر را به صورت آفلاین و آنلاین پخش کند. از ویژگی های این نوع تلویزیون می توان به پشتیبانی از تمامی رنگ ها، مقاومت بالا در برابر نور خورشید، باران و برف، زاویه باز، کیفیت بالا و موارد دیگر اشاره کرد. در این مطلب شما را با انواع تلویزیون های شهری و نقش آن ها در تبلیغات آشنا می کنیم.

تلویزیون شهری چیست؟

تلویزیون شهری با قرار دادن ماژول های ال ای دی در کنار یکدیگر ساخته شده و می تواند انواع فیلم ها و عکس های تبلیغاتی را با بالاترین کیفیت نمایش دهد. ماژول های استفاده شده در این نمایشگر شهری از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل در شرایط آب و هوایی مختلف از مقاومت و دوام بالایی برخوردار هستند. انواع صفحه نمایش بزرگ تنوع مختلفی دارند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

تنوع تلویزیون شهری

این تلویزیون ها بر اساس کاربردهای زیر به دو دسته تقسیم می شوند:

تلویزیون شهری داخلی یا ایندور (INDOOR)

تلویزیون شهری داخلی یا ایندور برای فضاهای داخلی مانند سالن های کنفرانس، فرودگاه ها و استادیوم ها ، استیج ها ، تالار ها استفاده می شود و کیفیت تصویر این تلویزیون نسبت به مدل های دیگر بالاتر است.

دستگاه تلویزیون شهری در فضای باز، بیرونی یا اوت دور (OUTDOOR)

این تلویزیون از کیفیت ساخت بالاتری نسبت به تلویزیون های داخلی برخوردار است و از ویژگی های این نمایشگر شهری می توان به مقاومت بالا در برابر ضربه، ضد آب بودن و کیفیت تصویر بالا اشاره کرد. این تلویزیون بیشتر در پارک ها، میادین، ساختمان ها ، کارخانه ها ، اماکن تفریحی بزرگ و دانشگاه ها استفاده می شود.

تبلیغات شهری موثر با تلویزیون شهر

مقدمه ای بر انواع تلویزیون شهری

صفحه نمایش ماشینی قابل حمل

این فرآیند بر روی ماشین آلات سنگین یا فریم چرخ ها قرار می گیرد. امکان نصب روی موتور نیز وجود دارد. این نمایشگرها بسته به نوع فریم چرخ، نوع و سایز خودرو قیمت های متفاوتی دارند.

نمایشگر های تبلیغات شهری عظیم و غول پیکر

این صفحه نمایش ها ابعاد بزرگی دارند و برای اطلاع رسانی و تبلیغات در اماکن عمومی ،مجالس و مجالس بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند.

تلویزیون شهر، تمام رنگی (فول کالر)

این صفحه نمایش ها می توانند انواع فایل های صوتی، تصویری و داده را پخش کنند، بنابراین برای مناطق پرترافیک، پارک ها، تقاطع ها و موارد دیگر مناسب هستندو یک گزینه عالی برای این کار بشمار میروند.

تابلوهای ورزشی فول کالر و تبلیغات در زمین های ورزشی

این صفحه نمایش ها می توانند انواع تصاویر، فیلم ها، تیزرها، عکس ها، تصاویر زنده و موارد دیگر را نمایش دهند و به همین دلیل عمدتا در ورزشگاه ها، استادیوم ها و مراکز تبلیغاتی برای ارائه محصولات، پخش زنده و نتایج مسابقات استفاده می شوند.

تلویزیون شهری در بالای مغازه ها و بوتیک ها ، مراکز خرید کوچک

از این نمایشگر برای معرفی خدمات و محصولات فروشگاهی، تیزرها، انواع متن ثابت و متحرک، برنامه های زنده تلویزیونی استفاده می شود. این نمایشگرها می توانند توجه مشتریان را به خود جلب کنند و تاثیر بسزایی در افزایش فروش داشته باشند.

پارک ها و فضاهای عمومی و خصوصی در تلویزیون شهری

این تلویزیون شهری در مکان های عمومی و پارک ها جهت اطلاع رسانی، پیام و تبلیغات نصب می شود.

صفحه نمایش های عظیم زمین های تفریحی و ورزشی


این نمایشگرها می توانند انواع فیلم، ورزش و... را در مکان های تفریحی و ورزشی پخش کنند. شما می توانید از این دمو برای جذب مشتریان بیشتر استفاده کنید.

نقش تلویزیون شهری در تبلیغات

تلویزیون شهری بیشتر برای تبلیغات تجاری مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل ابعاد بزرگ به سرعت توجه عابران پیاده و رانندگان را به خود جلب می کند و به همین دلیل بهترین روش تبلیغات در مناطق شهری محسوب می شود. باید برای شما هم اتفاق بیفتد که وقتی پشت چراغ قرمز هستید یا در ترافیک هستید، توجهتان به تلویزیون های شهرهای بزرگ و تبلیغات آنها جلب می شود. به یاد داشته باشید که برای نمایش تبلیغات موثرتر علاوه بر اندازه باید به کیفیت تصویر، وضوح تصویر و متن تلویزیون نیز توجه کنید. عوامل متعددی برای تبلیغات موثر تلویزیون شهری وجود دارد که در زیر می توان به آنها اشاره کرد.

قرارگیری این نمایشگرها عامل مهمی در تبلیغات موثر است بهتر است این نمایشگر شهری را در مکانی با ترافیک بالا نصب کنید تا بیشتر دیده شود چهار راه های بزرگ بهترین مکان برای نصب این نمایشگرها هستند البته بسیاری از افراد پشت قرمز سنگین خواهند بود. در ترافیک سنگین به این آگهی جذب خواهند شد.

محتوای تبلیغاتی عامل مهم دیگری است که باید در نظر گرفته شود. محتوای آگهی نباید خسته کننده باشد. همچنین سعی کنید تبلیغات خود را به روز کنید تا توجه مخاطبان بیشتری را به محصولات خود جلب کنید. البته پخش یک تبلیغ تکراری بی تاثیر است.

نکات مهم نصب تلویزیون شهری

یکی از موارد مهمی که در نصب تلویزیون شهری باید در نظر گرفت، انتخاب نوع پایه ای است که از این صفحه نمایش های بزرگ پشتیبانی می کند. نوع فونداسیون به اندازه تلویزیون، تعداد ستون ها، فونداسیون و استحکام قاب نگهدارنده بستگی دارد. اگر اکثر این تلویزیون ها بسیار بزرگ هستند، بهتر است از ساختار دو پایه با مقاومت بالاتر استفاده کنید. البته اگر بحث زیبایی باشد، ساختار اصلی انتخاب بهتری است. توصیه می کنیم همه شرایط را در نظر بگیرید و بهترین سازه و فونداسیون را برای نگهداری انتخاب کنید.

محل نصب یکی از نکات مهمی است که در هنگام نصب باید به آن توجه کرد. اپراتورهای تلویزیون شهری تا 50 درجه سانتیگراد مقاومت خوبی دارند. اگر قصد دارید این نمایشگر را در مکانی گرم قرار دهید، باید از سیستم خنک کننده برای جلوگیری از آسیب رساندن حرارت بیش از حد به دستگاه استفاده کنید.

تلویزیون تبلیغات شهری باید امنیت بالایی داشته باشد. همچنین باید قفل شود تا فقط اپراتور اصلی بتواند به آن دسترسی داشته باشد. محل قرارگیری تلویزیون باید به گونه ای باشد که تکنسین بتواند برای نگهداری و تعمیر به آن دسترسی داشته باشد.

در این مقاله سعی شده است تا شما را با انواع تلویزیون شهری و نقش آن در تبلیغات آشنا کنیم. امروزه استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی و نمایشگرهای بزرگ یکی از موثرترین روش های تبلیغاتی محسوب می شود. استفاده از نمایشگرهای شهری در بزرگراه ها و مناطق پرتردد تاثیر زیادی بر پایداری محصولات و خدمات شما در ذهن مخاطب دارد.

تمایز با تلویزیون شهری در تبلیغات شهری

تلویزیون شهری یک تلویزیون بزرگ است که در یک شهر برای مقاصد تبلیغاتی نصب شده است.

تبلیغات شهری چگونه در مقابل تلویزیون شهری قرار می گیرد؟

مطمئنا انواع مختلفی از مناظر شهری را در مکان های مختلف از جمله پارک ها، گردهمایی ها و رویدادها دیده اید. به طور کلی تلویزیون تبلیغاتی شهری این قابلیت را دارد که انواع فرمت های تصویر را به صورت آفلاین و آنلاین پخش کند. از ویژگی های این نوع تلویزیون می توان به پشتیبانی از تمامی رنگ ها، مقاومت بالا در برابر نور خورشید، باران و برف، زاویه باز، کیفیت بالا و موارد دیگر اشاره کرد. در این مطلب شما را با انواع تلویزیون های شهری و نقش آن ها در تبلیغات آشنا می کنیم.

تلویزیون شهری چیست؟

تلویزیون شهری با قرار دادن ماژول های ال ای دی در کنار یکدیگر ساخته شده و می تواند انواع فیلم ها و عکس های تبلیغاتی را با بالاترین کیفیت نمایش دهد. ماژول های استفاده شده در این نمایشگر شهری از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل در شرایط آب و هوایی مختلف از مقاومت و دوام بالایی برخوردار هستند. انواع صفحه نمایش بزرگ تنوع مختلفی دارند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

تنوع تلویزیون شهری

این تلویزیون ها بر اساس کاربردهای زیر به دو دسته تقسیم می شوند:

تلویزیون شهری داخلی یا ایندور (INDOOR)

تلویزیون شهری داخلی یا ایندور برای فضاهای داخلی مانند سالن های کنفرانس، فرودگاه ها و استادیوم ها ، استیج ها ، تالار ها استفاده می شود و کیفیت تصویر این تلویزیون نسبت به مدل های دیگر بالاتر است.

دستگاه تلویزیون شهری در فضای باز، بیرونی یا اوت دور (OUTDOOR)

این تلویزیون از کیفیت ساخت بالاتری نسبت به تلویزیون های داخلی برخوردار است و از ویژگی های این نمایشگر شهری می توان به مقاومت بالا در برابر ضربه، ضد آب بودن و کیفیت تصویر بالا اشاره کرد. این تلویزیون بیشتر در پارک ها، میادین، ساختمان ها ، کارخانه ها ، اماکن تفریحی بزرگ و دانشگاه ها استفاده می شود.

تبلیغات شهری موثر با تلویزیون شهر

مقدمه ای بر انواع تلویزیون شهری

صفحه نمایش ماشینی قابل حمل

این فرآیند بر روی ماشین آلات سنگین یا فریم چرخ ها قرار می گیرد. امکان نصب روی موتور نیز وجود دارد. این نمایشگرها بسته به نوع فریم چرخ، نوع و سایز خودرو قیمت های متفاوتی دارند.

نمایشگر های تبلیغات شهری عظیم و غول پیکر

این صفحه نمایش ها ابعاد بزرگی دارند و برای اطلاع رسانی و تبلیغات در اماکن عمومی ،مجالس و مجالس بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند.

تلویزیون شهر، تمام رنگی (فول کالر)

این صفحه نمایش ها می توانند انواع فایل های صوتی، تصویری و داده را پخش کنند، بنابراین برای مناطق پرترافیک، پارک ها، تقاطع ها و موارد دیگر مناسب هستندو یک گزینه عالی برای این کار بشمار میروند.

تابلوهای ورزشی فول کالر و تبلیغات در زمین های ورزشی

این صفحه نمایش ها می توانند انواع تصاویر، فیلم ها، تیزرها، عکس ها، تصاویر زنده و موارد دیگر را نمایش دهند و به همین دلیل عمدتا در ورزشگاه ها، استادیوم ها و مراکز تبلیغاتی برای ارائه محصولات، پخش زنده و نتایج مسابقات استفاده می شوند.

تلویزیون شهری در بالای مغازه ها و بوتیک ها ، مراکز خرید کوچک

از این نمایشگر برای معرفی خدمات و محصولات فروشگاهی، تیزرها، انواع متن ثابت و متحرک، برنامه های زنده تلویزیونی استفاده می شود. این نمایشگرها می توانند توجه مشتریان را به خود جلب کنند و تاثیر بسزایی در افزایش فروش داشته باشند.

پارک ها و فضاهای عمومی و خصوصی در تلویزیون شهری

این تلویزیون شهری در مکان های عمومی و پارک ها جهت اطلاع رسانی، پیام و تبلیغات نصب می شود.

صفحه نمایش های عظیم زمین های تفریحی و ورزشی


این نمایشگرها می توانند انواع فیلم، ورزش و... را در مکان های تفریحی و ورزشی پخش کنند. شما می توانید از این دمو برای جذب مشتریان بیشتر استفاده کنید.

نقش تلویزیون شهری در تبلیغات

تلویزیون شهری بیشتر برای تبلیغات تجاری مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل ابعاد بزرگ به سرعت توجه عابران پیاده و رانندگان را به خود جلب می کند و به همین دلیل بهترین روش تبلیغات در مناطق شهری محسوب می شود. باید برای شما هم اتفاق بیفتد که وقتی پشت چراغ قرمز هستید یا در ترافیک هستید، توجهتان به تلویزیون های شهرهای بزرگ و تبلیغات آنها جلب می شود. به یاد داشته باشید که برای نمایش تبلیغات موثرتر علاوه بر اندازه باید به کیفیت تصویر، وضوح تصویر و متن تلویزیون نیز توجه کنید. عوامل متعددی برای تبلیغات موثر تلویزیون شهری وجود دارد که در زیر می توان به آنها اشاره کرد.

قرارگیری این نمایشگرها عامل مهمی در تبلیغات موثر است بهتر است این نمایشگر شهری را در مکانی با ترافیک بالا نصب کنید تا بیشتر دیده شود چهار راه های بزرگ بهترین مکان برای نصب این نمایشگرها هستند البته بسیاری از افراد پشت قرمز سنگین خواهند بود. در ترافیک سنگین به این آگهی جذب خواهند شد.

محتوای تبلیغاتی عامل مهم دیگری است که باید در نظر گرفته شود. محتوای آگهی نباید خسته کننده باشد. همچنین سعی کنید تبلیغات خود را به روز کنید تا توجه مخاطبان بیشتری را به محصولات خود جلب کنید. البته پخش یک تبلیغ تکراری بی تاثیر است.

نکات مهم نصب تلویزیون شهری

یکی از موارد مهمی که در نصب تلویزیون شهری باید در نظر گرفت، انتخاب نوع پایه ای است که از این صفحه نمایش های بزرگ پشتیبانی می کند. نوع فونداسیون به اندازه تلویزیون، تعداد ستون ها، فونداسیون و استحکام قاب نگهدارنده بستگی دارد. اگر اکثر این تلویزیون ها بسیار بزرگ هستند، بهتر است از ساختار دو پایه با مقاومت بالاتر استفاده کنید. البته اگر بحث زیبایی باشد، ساختار اصلی انتخاب بهتری است. توصیه می کنیم همه شرایط را در نظر بگیرید و بهترین سازه و فونداسیون را برای نگهداری انتخاب کنید.

محل نصب یکی از نکات مهمی است که در هنگام نصب باید به آن توجه کرد. اپراتورهای تلویزیون شهری تا 50 درجه سانتیگراد مقاومت خوبی دارند. اگر قصد دارید این نمایشگر را در مکانی گرم قرار دهید، باید از سیستم خنک کننده برای جلوگیری از آسیب رساندن حرارت بیش از حد به دستگاه استفاده کنید.

تلویزیون تبلیغات شهری باید امنیت بالایی داشته باشد. همچنین باید قفل شود تا فقط اپراتور اصلی بتواند به آن دسترسی داشته باشد. محل قرارگیری تلویزیون باید به گونه ای باشد که تکنسین بتواند برای نگهداری و تعمیر به آن دسترسی داشته باشد.

در این مقاله سعی شده است تا شما را با انواع تلویزیون شهری و نقش آن در تبلیغات آشنا کنیم. امروزه استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی و نمایشگرهای بزرگ یکی از موثرترین روش های تبلیغاتی محسوب می شود. استفاده از نمایشگرهای شهری در بزرگراه ها و مناطق پرتردد تاثیر زیادی بر پایداری محصولات و خدمات شما در ذهن مخاطب دارد.