شرکت مهندسی نوآوران تحقیق

ارائه کننده خدمات تجهیزات صوتی و تصویری

شرکت مهندسی نوآوران تحقیق

ارائه کننده خدمات تجهیزات صوتی و تصویری

با تلویزیون شهری سرمایه گذاری پر سود و هدفمند در تبلیغات داشته باشید

امروزه با افزایش روز افزون جمعیت، میزان نیاز افراد به خدمات و کالاها نیز زیادتر شده است. این مورد باعث بالا رفتن رقابت در بین شرکت‌های مختلف شده است.

در این عرصه رقابتی شرکتی که بتواند بیش از سایر رقبا دیده شود و تبلیغ مناسبی داشته باشد، موفق می‌شود. همانطورکه می‌دانید متودهای مختلفی برای تبلیغ وجود دارد که هریک مزایا و معایبی دارند. آیا تا به حال به این مورد فکر کرده‌اید که با یک تیر دو نشان بزنید و علاوه بر تبلیغ محصولات و خدمات خود، سرمایه گذاری بلند مدتی انجام دهید؟ در این مقاله به معرفی تلویزیون شهری و سرمایه گذاری از این طریق می‌پردازیم. اگر شما هم به دنبال روشی نوین و پر بازده برای تبلیغات هستید، می‌توانید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

چرا خرید تلویزیون شهری می‌تواند سود ده باشد؟

به احتمال زیاد شما هم برای اینکه بتوانید گوی سبقت را از رقبای خود بربایید، بارها هزینه تبلیغات مختلفی را پرداخت کرده‌اید. به عنوان مثال بیلبوردهای بزرگی در مرکز شهر نصب کرده‌اید یا تبلیغات خود را به شبکه‌های تلویزیونی یا رادیویی سپرده‌اید. آیا این موارد توانسته میزان معاملات و سود شما را افزایش دهد؟ بی‌شک جواب شما مثبت است. اما متاسفانه این روش‌های تبلیغاتی تنها برای بازه کوتاهی می‌توانند پاسخگو باشند. در مقابل خرید تلویزیون شهری می‌تواند افزایش معاملات شما را دائمی کند. در ادامه با دلایل این موضوع بیشتر آشنا می‌شوید.

سود 100% با خرید تلویزیون شهری

اگر به طور دقیق‌تر به هزینه‌های تبلیغ توجه کنید، در نگاه اول قیمت تلویزیون شهری به نسبت گران‌تر از سایر روش‌ها به نظر می‎رسد. اما بهتر است بدانید شما از تلویزیون شهری می‌توانید به دفعات مکرر استفاده کنید. هزینه‌های جانبی و نگهداری تلویزیون‌ها نیز پایین بوده و با دیگر روش‌های تبلیغاتی برابری نمی‌کند.

محتواهای انعطاف پذیر تلویزیون شهری

احتمالا شما هم برای تبلیغ محصولات خود بارها بنرها یا بیلبوردهای عظیم الجثه با هزینه‌های هنگفتی سفارش داده‌اید که بعد از بازه تبلیغات بلاستفاده مانده‌اند. تلویزیون شهری این مشکل را نیز برطرف کرده است، زیرا شما با خرید تلویزیون می‌توانید محتواهای تبلیغ خود را در بازه‌های زمانی مشخصی تغییر دهید. به عنوان نمونه امکان تبلیغ محصول با توجه به تقویم مناسبتی یا تغییر فصل نیز وجود دارد.

محتواهای جذاب تلویزیون شهری

تبلیغات پخش شده از این تلویزیون‌ها دارای تنوع بسیاری بوده و می‌تواند توجه بینندگان را به خود جلب کند. به طوریکه شما می‌توانید تبلیغات زیبا و جذاب بصری تهیه کرده و در زمان‌های مشخصی از روز پخش کنید تا تاثیرگذارتر باشد. این در حالی است که سایر روش‌های تبلیغی امکان تغییر محتوای تبلیغی را ندارند و تا زمان اتمام پخش تبلیغ محتوای آن همواره ثابت باقی می‌ماند.

هزینه‌های جانبی پایین

بسیاری از افراد در هنگام خرید تلویزیون شهری به این مورد فکر می‌کنند که آیا می‌توانند از پس هزینه‌های جانبی آن بربیایند؟ برای پاسخ به این سوال می‌توان گفت هزینه نگهداری و تعمیرات این کالا بسیار مناسب است. همچنین طول عمر محصول بالا بوده و در صورت نگهداری درست و اصولی آسیبی به آن وارد نمی‌شود. از این رو می‌توان گفت خرید این وسیله تبلیغاتی نه تنها ضرری ندارد بلکه بازه بازگشت سرمایه آن بسیار کوتاه بوده و شما می‌توانید در مدت زمان کمی به دوره سود دهی وارد شوید.

امکان کنترل از راه دور

در سایر روش‌های تبلیغی، زمان و هزینه زیادی برای نصب و اجرای آن صرف می‌شود. هر بار برای تعویض آیتم‌های تبلیغاتی نیز این پروسه باید مجددا طی شود. در حالیکه این مشکل در تلویزیون‌های شهری وجود ندارد و افراد می‌توانند به راحتی با کنترل از راه دور محتوای تبلیغاتی خود را تغییر دهند.

مقاوم در برابر شرایط جوی موجود

به احتمال زیاد شما هم با پوسترها و بنرهایی که باد و باران آن‌ها را تخریب کرده‌اند یا نور خورشید رنگشان را تغییر داده است، روبه‌رو شده‌اید. این آیتم‌های تبلیغاتی طول عمر پایینی داشته و مقاومت بالایی در برابر شرایط جو محیطی ندارد. این در حالیست که تلویزیون‌های شهری دارای قطعات با کیفیت و با ماندگاری بالایی هستند، از این رو می‌توانند در برابر آفتاب، باد، باران، برف و غیره مقاومت بالایی از خود نشان دهند.

چه نوع تلویزیون شهری خریداری کنیم؟

حال که با ویژگی‌ها و مزایای خرید تلویزیون شهری آشنا شدید و دلیل سود ده بودن و سرمایه گذاری در این روش تبلیغاتی را فهمیدید، وقت آن رسیده است با انواع مدل‌های این محصول آشنا شوید تا با توجه به نیاز و شرایط خود اقدام به خرید محصول کنید.

  1. تلویزیون شهری فضای داخل

اگر شما دارای غرفه‌ای در نمایشگاه یا فروشگاهی در مجتمع یا پاساژ هستید و می‌خواهید از تلویزیون خریداری شده خود در این محیط‌های سر بسته استفاده کنید، می‌توانید تلویزیون فضای داخلی یا indoor سفارش دهید. این تلویزیون‌ها ضد آب و ضد رطوبت نبوده و مختص استفاده در محیط‌های سر بسته تهیه شده‌اند. قیمت تلویزیون شهری داخلی به نسبت سایر مدل‌ها پایین‌تر بوده و می‌توانید هزینه کم برای آن صرف کنید. این مدل‌ها با نام تلویزیون داخل سالن نیز شناخته می‌شوند که بهتر است در هنگام سفارش و خرید محصول به آن‌ها توجه کنید.

  1. تلویزیون شهری فضای خارج

تلویزیون‌هایی که شما در چهارراه‌ها یا خیابان‌های پرتردد می‎بینید، از نوع تلویزیون‌های فضای بیرون یا outdoor هستند. این مدل‌ها معمولا کیفیت بالایی داشته و قطعات آن‌ها با کیفیت‌تر از سایر مدل‌ها است. همچنین این نوع تلویزیون شهری ضد آب و ضد رطوبت بوده و در برابر شرایط جوی از خود مقاومت بالایی نشان می‌دهد. معمولا این تلویزیون‌ها خود به دو دسته آنلاین و آفلاین تقسیم بندی می‌شوند. نوع انتقال محتوای تبلیغی در این دو نوع با یکدیگر متفاوت است و شما می‌توانید با توجه به نوع خریداری شده محتوا را با کنترل از راه دور یا به صورت آفلاین برای پخش به تلویزیون منتقل کنید.

  1. تلویزیون شهری سیار

یکی دیگر از مدل‌ها پرطرفدار تلویزیون‌های شهری نوع سیار آن است. تلویزیون شهری سیار معمولا بر روی کامیون‌ها و وسایل نقلیه بزرگ نصب می‌شود. زمانی که این ماشین‌ها در سطح شهر تردد می‌کنند، افراد زیادی می‌توانند تبلیغ شما را ببینند. همانطورکه می‌دانید هدف از تبلیغ دیده شدن و جذب مشتری است که این نوع از تلویزیون‌های شهری نیز می‌توانند به طور صحیح این مسئولیت را انجام دهند.

سخن پایانی

در این مطلب با یکی از متودهای تبلیغی به روز و پر بازده یعنی تلویزیون‌های شهری آشنا شدید و دلیل سرمایه گذاری بر روی این محصولات را نیز فهمیدید. شما می‌توانید با سرمایه گذاری بر روی این محصول تبلیغی برای همیشه از شر هزینه‌های هنگفت سایر روش‌های تبلیغاتی خلاص شوید. برای خرید این محصول کافی است محیط استفاده و بودجه خود را در نظر گرفته و اقدام به سفارش محصول کنید.


بررسی ویژگی‌های بهترین میکروفون کنفرانس

گاهی با وجود بررسی انواع تجهیزات صوتی برای جلسه، قابلیت‌های فنی و کاربردی میکروفون کنفرانس از قلم می‌افتد! به همین دلیل برای انتخاب سیستم صوتی مناسب، علاوه بر شناخت انواع میکروفون‌کنفرانس، باید با ویژگی‌های فنی آنها نیز آشنا شوید.

این میکروفون‌ها از طریق واحد کنترل، سیگنال‌های خود را دریافت و ارسال می‌کنند. بعد از دریافت سیگنال الکتریکی، تقویت‌کننده موجود در این سیستم باعث تبدیل آن به صدا می‌شود. به همین دلیل محافظت از صداهای مزاحم و حذف نویزهای محیط از اهمیت بالایی برخوردار است.

تجهیزات صوتی کنفرانس از کدام قابلیت‌های فنی بهره می‌برند؟ مزایای شناخت این ویژگی‌های فنی چیست؟ برای داشتن اطلاعات کافی در مورد کاربردهای فنی میکروفون جلسه و انتخاب گزینه مناسب، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

آشنایی با 6 ویژگی فنی میکروفون‌های اتاق کنفرانس

هر میکروفون اتاق کنفرانس قابلیت‌های خاص خود را دارد، اما برخی از این ویژگی‌ها برای همه آنها یکسان است. با بررسی و شناخت مشخصات فنی میکروفون‌ها، انتخاب مطمئنی برای جلسه کنفرانس خود داشته باشید.

1. محافظت در برابر صداهای مزاحم محیط

فرض کنید تمام صداهای اطراف جلسه کنفرانس از میکروفون پخش شود! اگر با یک دستگاه یا هدفون به صدای تمام فعالیت‌های داخل محیط گوش دهید، متوجه سر و صدای بسیار زیاد محیط جلسه خواهید شد. صدای جابجایی صندلی‌ها، خش‌خش کاغذ، افتادن خودکار یا مدارک، تهویه و برخی پروژکتورها تنها بخشی از صداهای مزاحمی هستند که در فضای جلسه ایجاد می‌شوند.

میکروفون کنفرانس مناسب علاوه‌بر ارائه صدای باکیفیت، باید این صداهای مزاحم را نادیده بگیرد. میکروفونی که قابلیت حذف این صداها را داشته باشد به وضوح و کیفیت ارائه کنفرانس کمک زیادی می‌کند. همچنین اگر کنفرانس شما نیاز به ترجمه همزمان دارد، این موضوع اهمیت خود را بیشتر نشان می‌دهد.

2. قابلیت حذف نویز سیستم صوتی

برای تجربه کنفرانسی با کیفیت صدای مناسب، حذف صداهای مزاحم کافیست؟ همانطور که می‌دانید هر مدار الکترونیکی، نویز زیادی را تولید می‌کند. شما باید میکروفون کنفرانسی را انتخاب کنید که علاوه‌بر صدای محیط، نویز تولید شده توسط خود سیستم را نیز حذف کند.

برای مقابله با این نویزها دقت در طراحی مدارها و کیفیت قطعاتی که در ساخت میکروفون مورد استفاده قرار گرفته از اهمیت بالایی برخوردار است. هرچه نویز سیستم صوتی بیشتر باشد، کیفیت شنیداری جلسه کاهش پیدا می‌کند.

3. فرکانس صدای طبیعی

برای این که جلسات آرام و مفیدی را تجربه کنید، وجود سیستم صوتی با فرکانس صدای مناسب ضروری است. با وجود صدای باکیفیت طبیعی نیازی نیست برای انتقال صدا بین افراد همهمه ایجاد شود. همچنین کیفیت صدای طبیعی میکروفون کنفرانس، باید در جلسات طولانی نیز تعادل خود را حفظ کند.

صدای سیستمی که کیفیت لازم را ندارد، باعث خستگی و آشفته شدن افراد حاضر در جلسه خواهد شد. به همین دلیل تنظیم‌بودن فرکانس میکروفون کنفرانس در حفظ تعادل صدا از اهمیت بالایی برخوردار است.

4. قابلیت آزادی حرکت میکروفون

تصور کنید در جلسه سعی دارید سر خود را بچرخانید و با افراد کناری خود تبادل اطلاعات نموده یا ایستاده با افراد حاضر در انتهای جلسه صحبت کنید. برای برآورده کردن این نیاز، میکروفون کنفرانس چه ویژگی خاصی باید داشته باشد؟

همه موقعیت‌های که ذکر شد نشان‌دهنده اهمیت وجود انعطاف و آزادی حرکت در میکروفون است. میکروفون کنفرانس مناسب باید در هر جهتی که مایل به صحبت هستید، قابلیت تغییر داشته باشد.

5. حفظ حریم خصوصی شرکت‌کنندگان

موقعیتی که در آن نیاز به صحبت خصوصی با افراد کنار دستی خود در جلسه دارید را تصور کنید. اگر این مکالمات شما توسط میکروفون پخش شوند چه حسی خواهید داشت؟ قطعا در این شرایط، دوست ندارید صدای شما توسط سایر حاضرین شنیده شود.

قابلیت خاموش و روشن‌کردن میکروفون و همچنین آزادی حرکت آن، امکان حفظ حریم خصوصی شما را فراهم می‌کند. همچنین برخی از میکروفون‌ها با عدم نمایش رای شما باعث حفظ حریم خصوصی افراد در جلسه نیز می‌شوند.

6. طراحی ارگونومیک

یک میکروفون کنفرانس مناسب علاوه‌بر کیفیت صدای مطلوب، باید طراحی ارگونومیک مناسبی نیز داشته باشد. طراحی ظاهری میکروفون علاوه‌بر جلوگیری از آسیب‌های فیزیکی به زیبایی فضای کنفرانس نیز کمک زیادی می‌کند.

ویژگی‌های فنی مناسب میکروفون کنفرانس چه مزایایی دارد؟

همانطور که اشاره شد مشخصات فنی سیستم صوتی، نقش ‌به‌سزایی در ارتقای کیفی کنفرانس دارد. کیفیت فنی مطلوب میکروفون کنفرانس مزایای زیادی دارد که در ادامه با برخی از مهم‌ترین آنها آشنا می‌شوید.

صرفه‌جویی در زمان کنفرانس

میکروفون‌های دستی قدیمی برای جابجایی از فردی به فرد دیگر، نیازمند صرف زمان زیادی بودند. با وجود میکروفون‌های کنفرانس و قابلیت‌های فنی آنها، زمان جلسه اتلاف نمی‌شود. با روشن بودن چراغ میکروفون هر شخص، مشخص می‌شود چه کسی قصد صحبت کردن دارد.

دسترسی بیشتر سخنرانان

وجود این سیستم‌های صوتی باعث می‌شود، گروه وسیعی از مخاطبین امکان حضور در جلسه را داشته باشند. البته این حضور آنها نه تنها منفعل نبوده، بلکه آزادانه نظرات خود را مطرح می‌کنند.

بهبود کنترل روند برگزاری جلسه

برخورداری از مشخصات فنی از جمله امکان رای‌گیری، کنترل بی‌صدا و حجم صدا، برای برگزارکننده جلسه امکان نظارت بیشتر را فراهم می‌کند. همچنین رئیس جلسه می‌تواند با شرکت‌کنندگان آشنا شده و با آنها در صورت لزوم صحبت کند.

امکان ترجمه همزمان

یکی دیگر از ویژگی‌های فنی کاربردی میکروفون کنفرانس، قابلیت سیستم ترجمه همزمان است. این ویژگی باعث می‌شود مترجم به‌راحتی متن ترجمه را دریافت کند. همچنین بعد از ترجمه سیگنال صوتی مشخص و باکیفیتی به سیستم صوتی انتقال داده می‌شود.

زیبایی فضای کنفرانس

ورای قابلیت‌های فنی و کاربردی ، ایجاد ظاهری زیبا و شیک برای جلسه در جذب مخاطب بسیار حائز اهمیت است. با وجود این سیستم‌ها هماهنگی و دیزاین فضای جلسه کنفرانس به نحو مطلوبی افزایش پیدا می‌کند.

جمع‌بندی

مشخصات فنی و کاربردی میکروفون کنفرانس شاید در نگاه اول چندان جدی گرفته نشود؛ بنابراین ممکن است انتخاب مناسبی انجام نشود. به همین دلیل و برای این که انتخاب مناسبی برای سیستم صوتی جلسه خود داشته باشید، آشنایی با مشخصات فنی آنها اهمیت زیادی دارد.

عدم‌پخش صداهای مزاحم محیط برگزاری کنفرانس و حذف نویزها، مهم‌ترین قابلیت‌های فنی میکروفون‌های کنفرانس هستند. همچنین ایجاد فرکانس طبیعی و امکان حرکت آزادانه میکروفون به جهت‌های مختلف از دیگر ویژگی‌های فنی این سیستم پرکاربرد است.

تجهیز سالن‌های کنفرانس و آمفی تاتئر با ویدئو وال

شرکت‌ها و موسسات به عنوان تبلیغ خدمات خود یا برگزاری جلسات با همکاران همایش‌ها و کنفرانس‌های مختلفی برگزار می‌کنند. در این جلسات علاوه بر سخنرانی‌های متعددی که انجام می‌گیرد، برای انتقال مطالب به شیوه‌ای آسان‌تر از ویدیو‌ها و تصاویر استفاده می‌کنند. در این مواقع یکی از چالش‌های بزرگی که برگزارکنندگان همایش‌ها با آن روبرو می‌شوند نحوه نمایش تصاویر و فیلم‌ها است. برخی از افراد از شیوه‌های قدیمی همانند ویدئو پروژکتورها استفاده می‌کنند؛ اما این روش امروزه به دلیل کم و کاستی‌هایی که دارد منسوخ شده به حساب می‌آید. اخیرا برای نمایش از ویدئو وال‌ها استفاده می‌شود؛ این مورد روشی نوین شناخته می‌شود.

اگر شما هم جز افراد برگزارکننده و مسئول مراسم‌ها و همایش‌ها هستید؛ بهتر است این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا با این محصول تبلیغاتی جدید آشنا شوید.

ویدیو وال چیست؟

برای آشنایی بیشتر با این محصول در ابتدای کار تعریف کلی از آن در اختیارتان قرار می‌دهیم. همانطورکه از نام Video wall مشخص است، این محصول دیوار ویدئویی است یا به عبارتی مجموعه‌ای از مانیتورهای متعدد است که در کنار یکدیگر به صورت یکپارچه کار می‌کنند. شیوه نمایشی این محصول بنابر نظر کاربر می‌تواند متفاوت باشد؛ یعنی مانیتورها می‌توانند به صورت یکپارچه تصویری را به نمایش بگذارند. همچنین امکان نمایش تصاویر مختلف در هریک از نمایشگرها نیز امکان پذیر است. به این نحوه نمایش به ترتیب تکی و مولتی گفته می‌شود.

بهترین گزینه برای تجهیز سالن کنفرانس و ادارات با ویدئو وال

از انواع ویدیو وال در بخش‌های مختلف همچون کنسرت‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رستوران‌ها و غیره استفاده می‌شود. با این وجود یکی از پرکاربردترین مکان‌ها برای استفاده از این محصول در سالن‌های همایش و کنفرانس‌ها است، زیرا در این موقعیت‌ها نمایش محتوا و جلب نظر شرکت کنندگان اهمیت بالایی دارد. اگر بخواهیم از مزایای استفاده از این محصول سخن بگوییم می‌توانیم به امکان پخش زنده، کیفیت و کنتراست بالا، تصاویری با کیفیت و رزولوشن بالا اشاره کنیم.

تمامی این موارد و ویژگی‌ها باعث می‌شود شرکت کنندگان بهتر بتوانند با همایش و جلسه ارتباط برقرار کنند. در نتیجه برگزارکنندگان می‌توانند فیدبکی که انتظار داشتند را دریافت کنند. برای مثال اگر همایش معرفی محصول باشد، میزان فروش و ثبت سفارش بیشتر از سایر مواقع خواهد بود. همچنین در جلسات و همایش‌های داخل شرکت، این نحوه نمایش و مانیتورینگ باعث مشارکت بیشتر کارکنان می‌شود.

چرا ویدیو پروژکتور مناسب خرید نیست؟

اگر شما هم نمی‌توانید از میان خرید ویدئو وال یا اجاره آن و خرید ویدئو پروژکتور گزینه مناسب خود را انتخاب کنید، بهتر است به موارد زیر توجه کنید.

  • ویدئو وال‌‌ها ساطع کننده نور هستند، بنابراین وضوح و روشنایی تصاویر در این موارد بسیار بالا است.
  • سیستم ویدیو وال و سخت افزار آن از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است.
  • تجهیزات ویدیو وال به روزتر بوده، از همین رو وضوح و کیفیت بالایی را به نمایش می‌گذارد.
  • این محصول نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارد، بنابراین با خیالی راحت می‌توانید اقدام به خرید یا اجاره ویدئو وال کنید.
  • در مقابل این موارد ویدئو پروژکتور وجود دارد که تنها انعکاس دهنده نور است. این موضوع باعث می‌شود تصاویر، نور و وضوح بالایی نداشته باشند.
  • معمولا برای نمایش کامل تصاویر به وسیله ویدئو پروژکتور به محیط تاریک نیاز است، در حالیکه اجرای ویدئو وال این مسائل و مشکلات را ندارد.

انواع ویدیو وال را بهتر بشناسیم!

حال که با مزیت‌ها و ویژگی‌های ویدیو وال نسبت به سایر محصولات نمایشی آشنا شدید؛ وقت آن رسیده در مورد انواع این محصول اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم تا به صورت آگاهانه اقدام به خرید ویدئو وال یا اجاره ویدئو وال کنید.

ویدئو وال LCD

این محصول مجموعه‌ای از چندین نمایشگر صنعتی است که با طراحی‌های مختلف در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. اگر با شنیدن نام LCD به یاد تلویزیون‌های خانگی میافتید، بهتر است بدانید محصولات صنعتی آن بسیار باریک‌تر و با کیفیت‌تر از نمونه‌های خانگی آن هستند.

ویدئو وال LED

یکی از محصولات نمایشی که طرفداران بسیاری دارد، نوع LED آن است. تجهیزات ویدئو وال‌های به کار رفته درجه یک و بسیار مقاوم است، به گونه‌ای که این محصول را در شرایط آب و هوایی نامناسب نیز استفاده می‌کنند. نصب ویدئو وال LED معمولا در محیط‌های بیرون انجام می‌گیرد، به همین دلیل این محصول به نمونه out door نیز گفته می شود، یا به تلویزیون شهری اوتدور معروف هستند .

ویدئو وال DLP

یکی دیگر از انواع ویدئو وال‌ها که در همایش‌ها و کنفرانس‌ها بیشتر به کار می‌رود نمونه DLP آن است. در ساخت این موارد از لامپ تصویر استفاده می‌شود و همین مورد باعث افزایش قطر آن در مقابل سایر گزینه‌ها شده است. البته این نمونه مزایایی نسبت به سایر مدل‌ها دارد، به عنوان مثال نداشتن حاشیه تصویر و خطوط Bezel یکی از این موارد است.

اجزای سیستم ویدئو وال

ویدئو وال از تجهیزات مختلفی تشکیل شده است که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • صفحه نمایش: ابعاد ویدئو وال وابسته به تعداد صفحات نمایشی است که به صورت کاشی‌وار در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. در مورد انواع صفحات و مدل‌های آن در بخش قبلی به طور کامل توضیحاتی در اختیار شما قرار دادیم.
  • کنترلر ویدئو وال: یکی دیگر از تجهیزات مهم این محصول نمایشی، کنترلر ویدیو وال نام دارد. این قطعه محتوای شما را به نمایشگرها متصل می‌کند. به عبارتی زمان و نحوه نمایش تصاویر به کمک این قطعه قابل کنترل هستند. همچنین نوع نمایش مولتی یا تکی نیز از طریق این قطعه قابل تنظیم و کنترل است.
  • نرم افزار ویدئو وال: نرم افزار را می‌توان رابطی بین نمایشگر، کنترلر و تصویر و فیلم به نمایش گذاشته دانست. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان است، به گونه‌ای که همه کاربران چه آماتور و حرفه‌ای می‌توانند آن را تنظیم کنند. امکان تنظیم ابعاد، بزرگنمایی، برش، کنتراست، روشنایی و غیره نیز توسط این نرم افزار وجود دارد.

راهنمای خرید ویدئو وال

حال که با ویژگی‌ها و امکانات این محصول ویژه و استثنایی آشنا شدید، زمان آن رسیده است در مورد نحوه خرید و فروش ویدئو وال نیز اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم. شما می‌توانید با توجه به مکان مورد نیاز، ابعاد و نوع آن را انتخاب کرده و سپس اقدام به خرید ویدئو وال کنید.

در این میان قیمت ویدئو وال نیز از اهمیت بسیار برخوردار است، بنابراین پیشنهاد می‌شود پیش از خرید در مورد قیمت ویدیو وال تحقیق کنید و موردی که با بودجه شما هماهنگ است را خریداری نمایید.