شرکت مهندسی نوآوران تحقیق

ارائه کننده خدمات تجهیزات صوتی و تصویری

شرکت مهندسی نوآوران تحقیق

ارائه کننده خدمات تجهیزات صوتی و تصویری

بررسی تجهیزات کنفرانس و ویدئو کنفرانس

امروزه ارتباط تصویری به امری حیاتی در میان مردم و شرکت ها تبدیل شده اند . تماس‌های تصویری در گذشته جهت مکالمات شخصی استفاده می شد اما امروزه به یکی از محبوب‌ترین فناوری‌های روز دنیا تبدیل گشته‌اند و در کشور عزیزمان نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است به گونه ای که بسیاری از جلسات به صورت آنلاین از طریق ویدئو کنفرانس برگزار می شود. همچنین در زمینه های آموزشی برگزاری کلاس ها ، صدور مدرک و در زمینه های پزشکی نیز استفاده می گردد.

میکروفون کنفرانس

میکروفون کنفرانسی تاثیر زیادی در کیفیت جلسات دارد به همین منظور انتخاب میکروفون با کیفیت در بهبود روند برگزاری جلسات بسیار مؤثر است. صدرا ایرانیان تولیدکننده میکروفون رومیزی کنفرانس است که دارای چند مدل با قابلیت های متفاوت می‌باشد. این میکروفن‌های رومیزی دارای قابلیت های حذف صدای محیط و نویزگیر ، ردیابی خودکار (Auto Tracking) ، رعایت حق تقدم سخنران و بلندگو داخلی می باشد. همچنین در برخی از مدل‌ها قابلیت رأی‌گیری و حضور غیاب نیز قرار داده شده که به‌وسیله آن بتوان فرآیند رأی‌گیری را بدون هرگونه تقلب در جلسات برگزار نمود.

مانیتور کنفرانس

مانیتور اتاق کنفرانس به 3 دسته مانیتور ساده ، لیفت و تاشو تقسیم می شود . مانیتور های کنفرانسی نسبت به دیگر مانیتورها، دارای ظاهری شکیل تر و ابعاد باریک تر می باشد همچنین در برخی مدل ها دارای قابلیت جمع شوندگی دارد تا فضای کمتری را اشغال کند. جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه طراحی سالن کنفرانس و خرید تجهیزات سالن کنفرانس با کارشناسان ما با شماره تماس 42981-021تماس حاصل کنید .

دوربین کنفرانس

دوربین کنفرانس جزء تجهیزات اصلی جهت برگزاری ویدئو کنفرانس است همچنین جهت برگزاری جلسات حضوری در سالن های بزرگ با تعداد نفرات بالا نیز استفاده می گردد . به همین منظور کیفیت دوربین های کنفرانسی در جلسات حضوری و به صورت آنلاین بسیار حائز اهمیت است . دوربین های کنفرانسی دارای قابلیت اتوترکینگ هوشمند هستند به گونه ای که دیگر نیازی به اپراتور ندارید و با روشن شدن میکروفون فرد سخنران دوربین به سمت شخص سخنران چرخش نموده و تصویر برداری می کند. دوربین های ویدئو کنفرانس دارای تمامی قابلیت های مورد نیاز جهت برگزاری کنفرانس و ویدئو کنفرانس هستند این دوربین ها دارای کیفیت تصویر Full HD ، قابلیت اتوترکینگ ،‌ قابلیت تشخیص چهره  ، بزرگنمایی بالا بدون افت کیفیت ، قابلیت چرخش به صورت افقی و عمودی و دارای زاویه گسترده می باشند.

سیستم ویدئو کنفرانس

 کیفیت برگزاری جلسات رابطه مستقیم با کیفیت تجهیزات دارد زیر هرچه این تجهیزات دارای کیفیت بالاتری باشند تصاویر شفاف تر و صدا واضح تر به گوش حضار در جلسه می رسند. معمولا سیستم ویدئو کنفرانس جهت برگزاری جلسات با ظرفیت بیش از 5 نفر استفاده می شود زیرا زمانی که تعداد حضار در جلسه زیادتر می شود به دلیل فاصله ای که بین افراد با دوربین یا وبکم کنفرانسی به وجود می آید نیاز به سیستم ویدئو کنفرانس بیشتر می شود. 

اسپیکرفون

اسپیکرفون‌ دارای قابلیت دریافت صدا به صورت 360 درجه با قابلیت حذف نویز و حذف صدای محیط است همچنین دارای یک عدد بلندگو داخلی  می باشد و صدایی با کیفیت بالا پخش می کند و جهت برگزاری جلسات ویدئو کنفرانس گزینه مناسبی است. اسپیکرفون ها قابل حمل هستند و به‌صورت بی سیم از طریق بلوتوث ارتباط برقرار می‌کنند که این قابلیت بسیار کاربردی است. همچنین با توجه به بی سیم بودن این اسپیکرفون از شلوغی میز جلوگیری می‌کنند و قابلیت اتصال آسان از طریق بلوتوث و کلیه دستگاه های هوشمند را دارا است.

ویدئو وال

ویدئو وال ها (VIDEO WALL) از اتصال چندین نمایشگر کوچک تشکیل می شوند و می‌تواند تصاویری در ابعاد دلخواه شما ایجاد کند . ویدئو وال ها محدودیت در کارکرد ندارند و قابلیت پخش تصاویر به صورت 24 ساعته را دارا هستند ، ویدیو وال ها در مقایسه با ویدئو پروژکتور به دلیل کیفیت تصاویر بالا ، قابلیت پخش تصاویر در محیط های روشن ، نمایش تصاویر در ابعاد دلخواه در سالن های کنفرانس و همایش بیشتر مورد توجه قرار می گیرند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.