شرکت مهندسی نوآوران تحقیق

ارائه کننده خدمات تجهیزات صوتی و تصویری

شرکت مهندسی نوآوران تحقیق

ارائه کننده خدمات تجهیزات صوتی و تصویری

کاربرد ویدئو وال

دیوارهای ویدئویی یا ویدئو وال ها فقط یک بیلبورد در میادین و چهارراه ها نیستند، بلکه می توانند در مکان‌های مختلفی که انتشار اطلاعات مهم است و امکان تبلیغات وجود دارد نیز استفاده شوند.

همانطور که فناوری‌ها در حال گسترش هستند، نمایشگرهای دیجیتال چون ویدئو وال و تلویزیون شهری نیز همراه با این فناوری‌ها در حال رشد و گسترش هستند. باید نحوه‌ی استفاده و کاربرد هر کدام از این فناوری‌ها را به درستی درک کرد و به موقع به کار بست تا از قافله ی تبلیغات به روز، عقب نماند.

کاربرد ویدئو وال

در دنیای به هم پیوسته امروزی، تکنولوژی ویدئو وال تاثیر قابل توجهی بر همه شرکت ها، صرف نظر از صنعت، گذاشته است. کاربرد و استفاده از این ابزار ایده ال برای انتقال اطلاعات در طیف گسترده ای از محیط ها، از فضاهای کاری شرکت‌ها گرفته تا تابلوهای لابی، فضاهای عمومی، سالن ها و اتاق های کنترل، حیاتی است.

بسیاری از برندهای بزرگ و شرکت ها به اهمیت دیوارهای ویدئویی پی برده اند، و با مقرون به صرفه شدن و مقیاس پذیر شدن آن ها، بسیاری از سازمان‌های کوچکتر نیز وارد عمل شده و متوجه شده اند که چگونه این فناوری می تواند به آن ها کمک کند تا بهره‌وری بیشتری داشته باشند و دید برندشان را افزایش دهند.

اصلی ترین کاربرد ویدئو وال یا LCD ها می تواند در مکان های زیر باشد:

  • راهرو‌های سالن نمایش

  • سالن‌های جلسات و کنفرانس

  • فروشگاه‌ها

  • نمایش پوستر کنسرت‌ها و رویدادها

  • نمایش بخش از قسمت موزه‌ها

  • دیوار إعلانات دانشگاه‌ها

  • راهرو بیمارستان‌ها

  • لابی هتل‌ها

  • بخش های نظارتی مجموعه ها جهت مانیتورینگ

تجهیزات ویدئو وال بهترین کار را برای کسب‌وکار شما انجام می‌دهد و آن، دیده شدن و تبدیل شدن به برند، با تاثیرگزارترین شرایط است.

سهولت اجرا، کیفیت تصویرانعطاف پذیری طراحی، سهولت نگهداری و هزینه تعمیرات کم باعث کاربرد وسیع ویدئو وال و همچنین ورژن پیشرفته و بهتر آن، یعنی تلویزیون شهری یا LED شده است.

مهم ترین مصارف ویدئو وال

ویدئو وال ها مصارف مختلفی دارند از جمله این موارد که بسیار هم دیده می‌شود، اتاق‌های کنترل یا بخش‌های نظارتی است که برای مانیتورینگ بخش‌های مختلف از جمله کارخانه‌ها، ادارات، شرکت‌های بزرگ، مراکز خرید و تفریحی، مراکز مذهبی و ... است. اما در دنیای امروزه تبلیغات شما شاهد استفاده از ویدئو وال در بخش های مختلف مراکز خرید بابت نمایش دادن یا مطلع کردن افراد از برندها، کالاها، واحد های تجاری و... نیز هستید.

چرا باید ویدئو وال را جایگزین تبلیغات بنری کرد؟

در بسیاری از مراکز خرید و تالار ها و اماکن مختلف مثل مترو‌ها پوستر‌های مختلفی را مشاهده کرده اید که بعد از یک تاریخ کوتاه، یک پوستر دیگر جایگزین آن پوستر قبلی شده است. از آنجایی که تعداد مصرف این پوستر‌ها محدود بوده اما هزینه و تعداد چاپ بالایی را نیاز دارد، در مجموع مقرون به صرفه نیستند. ویدئو وال جایگزین مناسبی برای این موارد است به علاوه تنها مختص یک تصویر نیست و قابلیت پخش تعداد زیادی از پروستر‌ها را دارد حتی محتوای ویدئویی مرتبط به آن پوستر را نیز نشان می‌دهد تا قدرت جذب بالاتری نسبت به پوستر برای شما ایجاد شود.

چند کاربرد مهم ویدئو وال و نحوه کار آن ها

1- ارتباطات داخلی و خارجی

هر فضای کار سازمانی، اتاق کنترل یا فضای عمومی، تعداد زیادی داده و اطلاعات دارد که باید به کارمندان، مخاطبان یا مشتریان منتقل شود تا توجه آن ها را جلب کند یا ملزم به واکنش کند.

یک تصویر ارزش هزار کلمه را دارد.

دیوارهای ویدئویی به اشتراک گذاری بصری اطلاعات، در زمان واقعی با تاثیر زیاد کمک می‌کنند. با تعداد زیاد پیکسل‌های موجود، آن‌ها اجازه می‌دهند تا اطلاعاتی که از منابع مختلف و در قالب‌های مختلف می‌آید، ترکیب شوند.

2- فرودگاه ها از دیوارهای ویدئویی برای نمایش برنامه پروازها و همچنین تبلیغات و پیام های اضطراری در صورت تخلیه استفاده می کنند.

3- لابی‌های شرکتی یا Breakrooms ها ممکن است بخواهند اعلامیه‌های روزانه شرکت، داشبوردهای عملکرد کلیدی، پیام خوش آمدگویی برای یک مهمان مهم و شاید برخی پیام‌ها یا تبلیغات شرکتی را داشته باشند.

4- شرکت ها و دانشگاه ها از ویدئو وال در اتاق‌های همکاری و کلاس‌های آموزشی استفاده می‌کنند.

5- مراکز اورژانس از ویدیو وال برای ارائه اطلاعات حیاتی به اپراتورها استفاده می‌کنند و به آن‌ها کمک می‌کند تا به موقعیتهای اضطراری پیچیده واکنش سریع و دقیق نشان دهند.

6- مراکز نظارت بر امنیت و حمل و نقل ممکن است نیاز به دسترسی به دوربین های IP و تعامل با سیستم های مدیریت ویدئو داشته باشند.

نیازهای خاص هر چه که باشد، LCD ها همراه با کنترلر ویدئو وال مناسب می توانند هر یک از سناریوهای بالا را انجام دهند.

با دیوارهای ویدئویی، می‌توانید مشتریان و کارمندان را با گرافیکی باورنکردنی درگیر کنید، اما صفحه‌های لمسی سطح دیگری از تعامل را به ارمغان می‌آورند که در آن گرافیک و یا اطلاعات با لمس صفحه یا بخشی از صفحه نمایش فعال می‌شوند.

 قابلیت اطمینان بالا در اولین برداشت!

شما هرگز فرصت دومی برای ایجاد یک تاثیر اولیه عالی پیدا نمی کنید

افزایش انعطاف پذیری، مقیاس پذیری و خلاقیت

ویدئو وال به شرکت ها تطبیق پذیری قابل توجهی در عملیات خود می‌دهند. استقرار یک ویدئو وال به محتوای همیشه در حال تغییر مانند تبلیغات، گرافیک، اخبار، داشبورد و هر اطلاعات دیگری، اجازه می دهد تا به راحتی مدیریت، تغییر و کنترل شود.

با نمایشگرهای تبلیغاتی، توانایی پردازش هر نوع محتوا از برنامه های مختلف و منابع نمایش در هر پیکربندی، اندازه یا نسبت ابعاد، سازندگان محتوا و مدیران این ظرفیت خلاقانه ایجاد می شود و تقریباً هر کاری در حیطه ی تبلیغات قابل انجام است. به راحتی طرح ها و گرافیک ها، هر چند وقت یکبار و با لمس یک دکمه قابل تغییر هستند.

یکی از مزیت های ویدئو وال نسبت به مانیتور ها و تلویزیون های شهری مصرف کم انرژی و ابعاد کم پنل و بزل (حاشیه) آن است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.