شرکت مهندسی نوآوران تحقیق

ارائه کننده خدمات تجهیزات صوتی و تصویری

شرکت مهندسی نوآوران تحقیق

ارائه کننده خدمات تجهیزات صوتی و تصویری

سرمایه گذاری در تبلیغات با تلویزیون شهری

امروزه با افزایش روز افزون جمعیت، میزان نیاز افراد به خدمات و کالاها نیز زیادتر شده است. این مورد باعث بالا رفتن رقابت در بین شرکت‌های مختلف شده است.

در این عرصه رقابتی شرکتی که بتواند بیش از سایر رقبا دیده شود و تبلیغ مناسبی داشته باشد، موفق می‌شود. همانطورکه می‌دانید متودهای مختلفی برای تبلیغ وجود دارد که هریک مزایا و معایبی دارند. آیا تا به حال به این مورد فکر کرده‌اید که با یک تیر دو نشان بزنید و علاوه بر تبلیغ محصولات و خدمات خود، سرمایه گذاری بلند مدتی انجام دهید؟ در این مقاله به معرفی تلویزیون شهری و سرمایه گذاری از این طریق می‌پردازیم. اگر شما هم به دنبال روشی نوین و پر بازده برای تبلیغات هستید، می‌توانید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

چرا خرید تلویزیون شهری می‌تواند سود ده باشد؟

به احتمال زیاد شما هم برای اینکه بتوانید گوی سبقت را از رقبای خود بربایید، بارها هزینه تبلیغات مختلفی را پرداخت کرده‌اید. به عنوان مثال بیلبوردهای بزرگی در مرکز شهر نصب کرده‌اید یا تبلیغات خود را به شبکه‌های تلویزیونی یا رادیویی سپرده‌اید. آیا این موارد توانسته میزان معاملات و سود شما را افزایش دهد؟ بی‌شک جواب شما مثبت است. اما متاسفانه این روش‌های تبلیغاتی تنها برای بازه کوتاهی می‌توانند پاسخگو باشند. در مقابل خرید تلویزیون شهری می‌تواند افزایش معاملات شما را دائمی کند. در ادامه با دلایل این موضوع بیشتر آشنا می‌شوید.

سود 100% با خرید تلویزیون شهری

اگر به طور دقیق‌تر به هزینه‌های تبلیغ توجه کنید، در نگاه اول قیمت تلویزیون شهری به نسبت گران‌تر از سایر روش‌ها به نظر می‎رسد. اما بهتر است بدانید شما از تلویزیون شهری می‌توانید به دفعات مکرر استفاده کنید. هزینه‌های جانبی و نگهداری تلویزیون‌ها نیز پایین بوده و با دیگر روش‌های تبلیغاتی برابری نمی‌کند.

محتواهای انعطاف پذیر تلویزیون شهری

احتمالا شما هم برای تبلیغ محصولات خود بارها بنرها یا بیلبوردهای عظیم الجثه با هزینه‌های هنگفتی سفارش داده‌اید که بعد از بازه تبلیغات بلاستفاده مانده‌اند. ویدئو وال این مشکل را نیز برطرف کرده است، زیرا شما با خرید تلویزیون می‌توانید محتواهای تبلیغ خود را در بازه‌های زمانی مشخصی تغییر دهید. به عنوان نمونه امکان تبلیغ محصول با توجه به تقویم مناسبتی یا تغییر فصل نیز وجود دارد.

محتواهای جذاب تلویزیون شهری

تبلیغات پخش شده از این تلویزیون‌ها دارای تنوع بسیاری بوده و می‌تواند توجه بینندگان را به خود جلب کند. به طوریکه شما می‌توانید تبلیغات زیبا و جذاب بصری تهیه کرده و در زمان‌های مشخصی از روز پخش کنید تا تاثیرگذارتر باشد. این در حالی است که سایر روش‌های تبلیغی امکان تغییر محتوای تبلیغی را ندارند و تا زمان اتمام پخش تبلیغ محتوای آن همواره ثابت باقی می‌ماند.

هزینه‌های جانبی پایین

بسیاری از افراد در هنگام خرید تلویزیون شهری به این مورد فکر می‌کنند که آیا می‌توانند از پس هزینه‌های جانبی آن بربیایند؟ برای پاسخ به این سوال می‌توان گفت هزینه نگهداری و تعمیرات این کالا بسیار مناسب است. همچنین طول عمر محصول بالا بوده و در صورت نگهداری درست و اصولی آسیبی به آن وارد نمی‌شود. از این رو می‌توان گفت خرید این وسیله تبلیغاتی نه تنها ضرری ندارد بلکه بازه بازگشت سرمایه آن بسیار کوتاه بوده و شما می‌توانید در مدت زمان کمی به دوره سود دهی وارد شوید.

امکان کنترل از راه دور

در سایر روش‌های تبلیغی، زمان و هزینه زیادی برای نصب و اجرای آن صرف می‌شود. هر بار برای تعویض آیتم‌های تبلیغاتی نیز این پروسه باید مجددا طی شود. در حالیکه این مشکل در تلویزیون‌های شهری وجود ندارد و افراد می‌توانند به راحتی با کنترل از راه دور محتوای تبلیغاتی خود را تغییر دهند.

مقاوم در برابر شرایط جوی موجود

به احتمال زیاد شما هم با پوسترها و بنرهایی که باد و باران آن‌ها را تخریب کرده‌اند یا نور خورشید رنگشان را تغییر داده است، روبه‌رو شده‌اید. این آیتم‌های تبلیغاتی طول عمر پایینی داشته و مقاومت بالایی در برابر شرایط جو محیطی ندارد. این در حالیست که تلویزیون‌های شهری دارای قطعات با کیفیت و با ماندگاری بالایی هستند، از این رو می‌توانند در برابر آفتاب، باد، باران، برف و غیره مقاومت بالایی از خود نشان دهند.

چه نوع تلویزیون شهری خریداری کنیم؟

حال که با ویژگی‌ها و مزایای خرید تلویزیون شهری آشنا شدید و دلیل سود ده بودن و سرمایه گذاری در این روش تبلیغاتی را فهمیدید، وقت آن رسیده است با انواع مدل‌های این محصول آشنا شوید تا با توجه به نیاز و شرایط خود اقدام به خرید محصول کنید.

  1. تلویزیون شهری فضای داخل

اگر شما دارای غرفه‌ای در نمایشگاه یا فروشگاهی در مجتمع یا پاساژ هستید و می‌خواهید از تلویزیون خریداری شده خود در این محیط‌های سر بسته استفاده کنید، می‌توانید تلویزیون فضای داخلی یا indoor یا ویدئو وال سفارش دهید. این تلویزیون‌ها ضد آب و ضد رطوبت نبوده و مختص استفاده در محیط‌های سر بسته تهیه شده‌اند. قیمت تلویزیون شهری داخلی به نسبت سایر مدل‌ها پایین‌تر بوده و می‌توانید هزینه کم برای آن صرف کنید. این مدل‌ها با نام ویدئو وال نیز شناخته می‌شوند که بهتر است در هنگام سفارش و خرید محصول به آن‌ها توجه کنید.

  1. تلویزیون شهری فضای خارج

تلویزیون‌هایی که شما در چهارراه‌ها یا خیابان‌های پرتردد می‎بینید، از نوع تلویزیون‌های فضای بیرون یا outdoor هستند. این مدل‌ها معمولا کیفیت بالایی داشته و قطعات آن‌ها با کیفیت‌تر از سایر مدل‌ها است. همچنین این نوع تلویزیون شهری ضد آب و ضد رطوبت بوده و در برابر شرایط جوی از خود مقاومت بالایی نشان می‌دهد. معمولا این تلویزیون‌ها خود به دو دسته آنلاین و آفلاین تقسیم بندی می‌شوند. نوع انتقال محتوای تبلیغی در این دو نوع با یکدیگر متفاوت است و شما می‌توانید با توجه به نوع خریداری شده محتوا را با کنترل از راه دور یا به صورت آفلاین برای پخش به تلویزیون منتقل کنید.

  1. تلویزیون شهری سیار

یکی دیگر از مدل‌ها پرطرفدار تلویزیون‌های شهری نوع سیار آن است. تلویزیون شهری سیار معمولا بر روی کامیون‌ها و وسایل نقلیه بزرگ نصب می‌شود. زمانی که این ماشین‌ها در سطح شهر تردد می‌کنند، افراد زیادی می‌توانند تبلیغ شما را ببینند. همانطورکه می‌دانید هدف از تبلیغ دیده شدن و جذب مشتری است که این نوع از تلویزیون‌های شهری نیز می‌توانند به طور صحیح این مسئولیت را انجام دهند.

در این مطلب با یکی از متودهای تبلیغی به روز و پر بازده یعنی تلویزیون‌های شهری آشنا شدید و دلیل سرمایه گذاری بر روی این محصولات را نیز فهمیدید. شما می‌توانید با سرمایه گذاری بر روی این محصول تبلیغی برای همیشه از شر هزینه‌های هنگفت سایر روش‌های تبلیغاتی خلاص شوید. برای خرید این محصول کافی است محیط استفاده و بودجه خود را در نظر گرفته و اقدام به سفارش محصول کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.